הסכום עשוי להגיע ל-14 מיליון שקלים: המכירות של הפועל תל אביב

האדומים לא רק מבצעים שינויים משמעותיים בסגל לקראת העונה הבאה, אלא גם כאלו שמאפשרים להם להתחזק: כמה כסף נכנס ונחסך לקופת המועדון עד עכשיו ומי עשויים להיות הבאים בתור שיעזבו ושיצטרפו? עושים סדר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עם מכירתו של שי אייזן לאשדוד, הפועל תל אביב משלימה הכנסה של קרוב ל-6 מיליון שקלים ממכירתם הקיץ של רז שלמה, מרקו ינקוביץ', שי אליאס והיום אייזן, וכל זאת בסוף חודש יוני. אם גם דורון ליידנר יימכר לאירופה, עסקה שעשויה לצאת לפועל בתנאי שהפועל תל אביב תקבל עבורו לפחות 2 מיליון יורו כפי שהיא דורשת, המשמעות היא הכנסות ממכירות לאורך הקיץ יהיו בסך של כ-14 מיליון שקלים.

בשבוע האחרון אייזן היה במגעים עם נס ציונה והפועל חדרה ושקל לעבור בהשאלה, אך מ.ס אשדוד החליטה בסופו של דבר לרכוש את השחקן תמורת 900 אלף קל והוא כעת חתם בשורותיה לארבע השנים הבאות. אייזן לא בתכניות של מאמני הפועל תל אביב כבר שנתיים, כאשר במועדון בונים על אל ים קנצפולסקי שיתפתח בעמדה יחד עם גודפריד רומארטו, ומבהרים כי ישנם עוד מספר קשרים תוצרת בית שיפרצו בשנה הקרובה.

עוד קודם לכן נמכר סופית רז שלמה למכבי נתניה תמורת 925 אלף שקלים, ינקוביץ' עזב לקרבאח עבור 570 אלף שקל, אליאס לבאר שבע תמורת כ-2.9 מיליון שקל וכעת אייזן נמכר ב-900 אלף ש"ח. אם ניקח בחשבון גם את שכרם, הפועל תל אביב לא רק מכרה בסכומים משמעותיים – אלא גם הורידה, לפחות בינתיים, שני מיליון שקלים מתקציב שכר השחקנים.

שחקן הפועל תל אביב דורון ליידנר
הפועל תל אביב דורשת עבורו 2 מיליון יורו. ליידנר | מאור אלקסלסי

בסיטואציה הנוכחית, כל מצב בו אל ים קנצפולסקי לא יישאר בחוזה חדש ואולי גם ייצא לארצות הברית, ישאיר לרפואה חוסר של שחקן בסגל במרכז השדה, מה גם שעדיין ישנן בעיות עם צירופו של יובל אשכנזי ממכבי נתניה.

מנגד, אלן אוז'בולט סיכם את תנאיו לעונה אחת וכעת מחכים למסמך השחרור של השחקן מסלובן בראטיסלבה, כמו גם לשחרורו של סינטיהו סלליך מקבוצתו הטורקית. הסלובני כבר סיכם את כל תנאיו ונורו רק פרטים קטנים טכנים אחרונים לסגור מול קבוצתו כדי לאפשר לו לחתום ולהצטרף לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי