מוחמד אבו יונס: "מקווה שעסקת טאלב טואטחה תיסגר עד יום ראשון"

play
שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.6 05:04

יו"ר בני סכנין התראיין ב-103FM והודה שמתקיימות שיחות עם מכבי חיפה לצירוף המגן השמאלי: "אנחנו קבוצת צמרת"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין מאשרת שהיא מתקדמת לקראת החתמת טאלב טואטחה, מגן מכבי חיפה. בתכנית הספורט של 103FM שוחחו הערב (חמישי) עם יושב ראש המועדון, מוחמד אבו יונס, שנשאל על האפשרות שהמגן השמאלי יצטרף אליהם ואמר: "מקווה שעסקת טואטחה תיסגר עד יום ראשון".

בני סכנין התחילה את הקיץ בצורה לא פשוטה כאשר חיפשה למאמן ובסופו של דבר האריכה את ההתקשרות עם חיים סילבס, וכשנשאל אבו יונס על ההכנות לעונה הבאה אמר בקצרה: "אנחנו בונים קבוצה טובה ורוצים להיות באמצע הטבלה. סכנין היא לא קבוצת תחתית – היא קבוצת צמרת".

עובדיה דרויש אחרי החתימה בבני סכנין עם סוכנו ברק בדש
ינסה את מזלו בליגת העל. דרויש עם בדש | באדיבות המצולמים

בינתיים, אחרי החתמת הזרים מיטיה לוטריץ' וניקולאו דומיטרו, הודיעה בני סכנין על צירופו של המגן הימני עובדיה דרויש בן ה-23, שבעונה האחרונה היה מהבולטים בעירוני רמת השרון. דרויש חתם לעונה עם אופציה להאריך את ההתקשרות בשנתיים נוספות באמצעות סוכנו, ברק בדש.

דרויש גדל במחלקת הילדים של מכבי תל אביב, אבל בעונת 2013/14 עזב את קרית שלום כשהצטרף לקבוצת נערים ב' של מכבי הרצליה, בנערים א' שיחק במכבי פתח תקוה ובנוער שיחק בהפועל רמת גן, בשורותיה גם עלה לבוגרים. ב-2018/19 עבר בהכח עמידר רמת גן שהייתה אז בליגה א' דרום, אולם בתום העונה שב לרמת גן ובשנתיים האחרונות שיחק בראשון לציון ולאחר מכן ברמת השרון.