גרצ'קין או סולומון עשויים להחליף את ליידנר בהפועל תל אביב

play
שחקן הפועל תל אביב דורון ליידנר | מאור אלקסלסי
מחכה לזהבי: מכבי תל אביב עם הפסד שני בהכנה, 2:1 לווסטרלו 02:04

האדומים יפתחו היום באופן רשמי את האימונים: סלליך אמור לסגור סופית את הקצוות מול גנצ'לרבירלי ולהצטרף, כאשר גם עם קבוצתו של אוז'בולט מנסים במועדון להגיע לסיכום. המגן קיים התרשמות באוסטריה וינה, מעדיף כרגע אופציות אחרות. מרינוביץ' הצטרף רשמית

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תפתח היום (ראשון) את אימוניה לקראת עונת 2022/23, כשהיא עדיין בסגל חסר. האדומים שינו את פניהם וכבר ביצעו מספר שינויים משמעותיים כאשר מכרו את שי אליאס, שי אייזן ומרקו ינקוביץ' ונפרדו בין השאר משלומי אזולאי החלוץ, מפרדי פלומן ומארנסטס שטקוס, ובמקומם הגיעו עד כה פאבלו גונסאלס, סטפן מרינוביץ', גודפריד רומארטו, קייס גאנם, הישאם לאיוס ודור אלו.

שני המצטרפים הבאים צפויים להיות סינטאיהו סלליך ואלן אוז'בולט, שכבר סיכמו את תנאיהם במועדון וכעת יש צורך לסגור את הקצוות האחרונים מול קבוצותיהם. בהפועל תל אביב מחכים שסלליך יצליח להסדיר את שחרורו מול גנצ'לרבירלי הטורקית, בעוד עם אוז'בולט נותרו פרטים טכניים לסגור מול סלובן ברטיסלבה, לה החלוץ שייך.

אביב סולומון שחקן הפועל באר שבע
גם הוא מועמד אם ליידנר יימכר. סולומון | לירון מולדובן

בנוסף לשניים, המאמן קובי רפואה מחפש בלם זר, ואילו אם דורון ליידנר יימכר, מקס גרצ'קין ואביב סולומון מועמדים להחליפו. אם ליידנר אכן יימכר ובקבוצה יעדיפו בסופו של דבר לצרף מגן זר, הם יצטרכו לצרף זר שישי לסגל – אפשרות שבמועדון העדיפו שלא תקרה.

ליידנר עצמו היה בהתרשמות באוסטריה וינה, אך הוא ונציגיו מעדיפים לבדוק בשלב זה אופציות בליגות בכירות יותר כמו איטליה, ממנה יש התעניינות ממספר קבוצות, אבל לא בסכומים שהנהלת הפועל תל דורשת, כאשר כל הצעה לקבל את המגן בהשאלה עם אופציה לרכישה נשללה עד עתה.

אגב, בעקבות צירופו של הקשר פאבלו גונזלס, לאדומים אין מקום לזר בעמדת הכנף ובשלב זה אלטון אקולטסה יורד מהפרק, כאשר לגבי יובל אשכנזי נמשכות השיחות, אולם הדברים רחוקים מסיכום.

בתוך כך, הפועל תל אביב הודיעה רשמית על הצטרפותו של השוער סטפן מרינוביץ', שחתם לפני כשלושה שבועות לעונה אחת.