עם סעיף שחרור של 125 אלף דולר: חוזה חדש ללירן סרדל בהפועל חיפה

הקשר חתם על הסכם חדש במועדון בו נמצא מגיל 5 וצפוי להשלים 25 שנה במועדון. יואב כץ: "הוא חלק חשוב נוסף בפאזל שלנו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לירן סרדל חתם היום (רביעי) לשנתיים נוספות בהפועל חיפה. חוזהו החדש כולל סעיף שחרור של 125 אלף דולר. סרדל שחגג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-28, החל את דרכו בבית הספר לכדורגל של הפועל חיפה בגיל 5 ולמעשה יסגור חצי יובל במועדון. העונה הקרובה תהיה העשירית שלו בקבוצה הבוגרת. במשך התקופה הזו הוא רשם 208 הופעות בהן כבש 10 שערי ליגה.

סרדל עדיין לא כשיר לפעילות מלאה ולמרות שחתם רק היום, הוא מתאמן כבר כמה ימים במסגרת המועדון, אבל בצד ולא עם יתר השחקנים. ההערכה היא שתוך שבועיים הוא יחזור לפעילות מלאה. סרדל אמר היום: "אני שמח ונרגש להמשיך לשנתיים נוספות במועדון בו אני נמצא מגיל 5. אני בטוח שיחד עם הקהל נעמוד במטרות שלנו העונה. אני מודה ליואב כץ ולניר קלינגר על האמון ולסוכן שלי אבי נמני .
מחכה כבר למחזור הראשון בסמי עופר לפגוש אתכם האוהדים".

הבעלים יואב כץ הוסיף: "החתמה חשובה נוספת בפאזל שלנו. לירן הוא חלק בלתי נפרד ממשפחת הפועל חיפה וטבעי שהוא ימשיך איתנו כחלק מהשלד הוותיק של הקבוצה".

לירן סרדל עם אבי נמני
ממשיך בבית. סרדל | יח"צ – חד פעמי, יחצ

מלבד החתימה של סרדל, בקבוצה ממשיכים בהכנות לעונת 2022/23 כאשר המטרה העיקרית היא לגבש את הסגל המתחדש. לא מעט שחקנים הצטרפו והמאמן ניר קלינגר מעוניין ליצור תיאום כאשר על כך ניתן הדגש באימונים.

מלבד השיקום של סרדל, בצד האדום של הכרמל יש רצון גדול להכשיר את חנן ממן ואיתי בוגנים כמה שיותר מהר. בוגנים כזכור בספק למחנה אימון ומתאמן בעיקר בצד בשל דלקת במפשעה בעוד שממן עורך אימונים לא מלאים וחלקיים בלבד, תוצאה של הפציעה הקשה שעבר לקראת סוף העונה החולפת.