ואן אובריים: "רציתי להגיע לקבוצה שתתחרה על האליפות"

הקשר שהצטרף הקיץ למכבי תל אביב דיבר בריאיון לאתר הרשמי: "הייתי עד עכשיו בקבוצות שמתחרות על מקומות 3-4. הגעתי למועדון הגדול בישראל, התייעצתי עם זהבי ודסה". על סגנון המשחק שלו: "אני משחק עם אנרגיות, אוהב ללחוץ ולשחק מהר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יוריס ואן אובריים שחתם הקיץ לשלוש שנים במכבי תל אביב מתאקלם לאט לאט בארץ ומתחבר לחבריו החדשים. בשבוע האחרון השלים את מחנה האימונים במולדתו הולנד עם הצהובים, שהספיקו מאז לחזור לארץ. בריאיון שעלה לאתר הרשמי של המועדון התייחס הקשר בן ה-28 למעבר מהולנד לישראל, להתאקלמות שלו וגם בנוגע לציפיות שלו בכל הנוגע לעונה הקרובה בקבוצה של איביץ'.

על החתימה במכבי תל אביב: "הכרתי את מכבי וידעתי לפני שהצטרפתי שהיא תמיד מתחרה על האליפות ושמדובר במועדון הגדול בישראל, הם תמיד מתחרים במפעלים אירופיים. הייתי בקבוצות שהתחרו על מקומות 3-4 וכעת אני רוצה להיות במועדון שמתחרה על אליפות. לפני שהצטרפתי דיברתי עם ערן זהבי ועם אלי דסה. זהבי הוא אחד הגדולים".

יוריס ואן אובריים, מכבי תל אביב
"מנסה לשחק ולמסור מהר". ואן אובריים במחנה האימון בהולנד | אתר רשמי, מכבי תל אביב

על סגנון המשחק שלו: "אני קשר שמשחק עם הרבה אנרגיות. אני אוהב להחזיק בכדור ומנסה תמיד להפעיל לחץ על היריב. אני מנסה לשחק ולמסור מהר. אני יכול לשחק במספר עמדות, תלוי מה המאמן מצפה ממני".

על ההתאקלמות בקבוצה ובארץ: "החברים לקבוצה היו נחמדים אליי מהיום הראשון, שיתפו אותי במידע בנוגע לעיר. התחלנו את העונה במחנה אימונים וזה עזר לי המון להתחבר לחברים החדשים. אני מתכוון לקחת מספר שיעורים בעברית. חברה שלי מאוד אוהבת העיר. החוף פה נחמד, מזג האוויר נהדר יש פה מסעדות טובות".