אפשרות שקובאס יישאר במכבי תל אביב. זהבי ינסה לערוך אימונים מלאים בקרוב

play
ברנדלי קובאס, שחקן מכבי תל אביב | אריאל שלום
מחכה לזהבי: מכבי תל אביב עם הפסד שני בהכנה, 2:1 לווסטרלו 02:04

איביץ' התרשם, מכבי תל אביב מתקשה למצוא שחקן כנף טוב יותר ובשלב זה קובאס אמור להישאר. זהבי עדיין סובל מכאבים, אבל מקווה לחזור לפעילות מלאה תוך 10 ימים. בקבוצה ממשיכים לחכות לדסה ופרץ, עליו מופעל לחץ מכיוונו של בן מנספורד ובלקפול

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ברנדלי קובאס עשוי להישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה. לשחקן יש חוזה לעונה הנוכחית ולמרות המאמצים למצוא שחקן זר בתפקיד הכנף במקומו, קיימת אפשרות שהוא יישאר בסופו של דבר בקבוצה. בשלב הראשוני אמור קובאס להישאר במכבי תל אביב בשבועות הקרובים, אלא אם תגיע הצעה עבורו. השחקן ערך מחנה אימונים טוב והמאמן ולאדן איביץ' התרשם ממנו לראשונה ומגבש את דעתו עליו. בנוסף לכך, מכבי תל אביב לא מוצאת כל כך מהר שחקן טוב ממנו ולראיה הקושי למצוא בלם זר. לכן אופציית הישארותו של קובאס במועדון קיימת.

מי שיושאל בקרוב הוא אדוארדו גררו. החלוץ הפנמי יושאל ללא תמורה, אם כי מכבי תל אביב עדיין מנסה למצוא קבוצה שתרכוש אותו. בימים הקרובים צפוי לחתום בקבוצה בלם זר כאשר הסיכויים שזה יהיה ז'איר אמאדור או אנדראס מקסו, אינם גבוהים.

ברנדלי קובאס שחקן מכבי תל אביב
שינוי כיוון? קובאס | מאור אלקסלסי

במכבי תל אביב ממשיכים להמתין לדור פרץ ולאלי דסה, אבל השניים לא קיבלו החלטה באשר לעתידם גם בסוף השבוע האחרון. מי שממשיך לחזר אחרי פרץ הוא בן מנספורד שהיה מנכ"ל מכבי תל אביב והיום משמש בתפקיד זהה בבלקפול מליגת המשנה באנגליה. בלקפול מציעה לפרץ הצעה נמוכה מזו שמכבי תל אביב מוכנה לשלם ולכן השחקן ממשיך להתלבט.

את דסה מכבי תל אביב רוצה גם מפני שהוא משחרר לה עמדה של שחקן זר. הגעתו של דסה תאפשר את שחרורו של אנדרה ז'ראלדש.

שחקן ונציה, דור פרץ
מנספורד לוחץ. פרץ | רויטרס

ערן זהבי לא התאמן בצורה מלאה גם אתמול כשחזרה הקבוצה לאימונים בקרית שלום אחרי מחנה האימונים, אותו סיימה ביום רביעי בלילה. זהבי ממשיך להתאמן בצורה הדרגתית תחת פרוטוקול שיקומי שניתן לו וזאת כתוצאה מכאבים שהוא חש בברך שנותחה. השחקן מקווה שיוכל לשוב לאימונים מלאים תוך עשרה ימים ושלא יצטרך תקופת המתנה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי