קנצפולסקי לא ייצא למחנה עם הפועל תל אביב אם לא יחתום על חוזה חדש

play
חולם על ארה"ב. קנצפולסקי | מאור אלקסלסי
אוהדי הפועל תל אביב מעודדים את השחקנים באימון הפתיחה 01:43

השחקן רוצה לצאת למחנה, אך לא יצורף מבלי שיחתום, מה שעשוי להוביל לפרידה. במועדון מחפשים פתרון לשי אייזן, שכרגע נמצא ללא מסגרת: "הבחור מרוסק ואפשר להבין אותו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תצא ביום ראשון למחנה האימונים עם סגל שהוא רחוק מלהיות מרשים. לפני הכל, שני השחקנים שמבחינת האוהדים היו החשובים ביותר לסגל, אלן אוז'בולט ואל ים קנצפולסקי, אינם חלק מהקבוצה בשלב הזה, למרות שבמועדון עדיין לא אמרו נואש. במקרה של קנצפולסקי, השחקן רוצה לצאת למחנה האימונים גם ללא חוזה, אך בהפועל לא מתכוונים לאשר זאת. אם לא יחתום הוא יישאר בארץ, וזה מהלך שיכול להוביל גם לפרידה סופית בין הצדדים.

בנוגע לאלן אוז'בולט, במועדון מאמינים כי הדברים לא תלויים בהם, וסוכנו הסלובני של השחקן מנסה לבדוק הצעות טובות יותר באירופה עבור השחקןץ רק אם לא ימצא כזאת הוא יחזור לאופציית הפועל תל אביב, שבמקביל מחפשת חלוץ אחר במקומו, כמו גם בלם זר. במועדון אמרו על הסגל: "כרגע ישנם 6 שחקני נוער בסגל, זה רחוק מלהיות סגל של פלייאוף עליון, אבל החלון עוד ארוך ודברים נזילים, גם בנוגע לאוז'בולט וקנצפולסקי".

אל ים קנצפולסקי שחקן הפועל תל אביב
אכזבה לאוהדים, בינתיים. קנצפולסקי | מאור אלקסלסי
אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה
לא תלוי בהם. אוז'בולט | ברני ארדוב

מי שעדיין לא מתאמן עם הקבוצה הוא שי אייזן, שבהפועל תל אביב שוברים את הראש מה לעשות איתו, לאחר שהייעוץ המשפטי שקיבלו הוא לא להחזיר אותו להתאמן בשורות הקבוצה, על אף שהמועדון מתכוון לתבוע את מ.ס אשדוד על הפרת הסכם. האדומים היו רוצים שאייזן ימצא קבוצה ויושאל לשורותיה, היות והוא עדיין רשום בשורות המועדון, אך כרגע אופציות שהיו לו כמו חדרה כבר לא רלוונטיות, והשחקן נשאר תקוע. גורמים במועדון ששוחחו עם השחקן אמרו כי "כואב גם לכל מי שמכיר את שי במועדון, הבחור מרוסק ואפשר להבין אותו, כולם רוצים שדברים יסתדרו בשבילו".

דן איינבינדר יעבור ניתוח קטן בשרירי הבטן ואמור להיות כשיר לתחילת העונה. במועדון בונים על הקפטן שיוביל את הצעירים שעולים לבוגרים ויעביר אותם את ה"הכשרה" הנכונה בתקוה שיהיו השחקנים המובילים של המועדון בעתיד. בקרב הצעירים ישנו מתח גדול לגבי מי שייצא למחנה, אך במועדון הבהירו שגם צעירים שיישארו בבית או יושאלו זה רחוק מלהיות סוף פסוק עבורם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי