ג'יג'י בקאלי: "אנדריי מירון לא מפסיק להתלונן על האימונים בהפועל חיפה"

הבלם הרומני מתקשה לעמוד בקצב האימונים של קלינגר, הבעלים האקסצנטרי של סטיאווה תוקף: "רצית 20 אלף יורו בחודש? זה המחיר"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה החלה להתאמן רק לאחרונה, לפני יומיים היא ערכה משחק אימון ראשון, אבל מסתבר שהבלם החדש אנדריי מירון כבר סובל – אם להסתמך על דבריו של ג'יג'י בקאלי. הבעלים האקסצנטרי של סטיאווה בוקרשט, ששחרר את מירון וסלל את דרכו לכרמל, התראיין אתמול (חמישי) בתקשורת הרומנית וסיפר על קשיי ההסתגלות של הבלם.

"מירון הלך לישראל, וכבר עכשיו הוא טוען שהוא לא יכול לסבול יותר את האימונים", סיפר בקאלי, וביקר: "כן, כשאתה כדורגלן שמרוויח 20 אלף יורו בחודש, אתה לא יכול להתאמן רק שעה וחצי ביום. משלמים לך כל כך הרבה כדי שתתרכז בכדורגל, בן אדם! קח את זה בשתי ידיים ותעבוד שמונה שעות ביום. לא יקרה לך כלום!".

שחקן הפועל חיפה אנדריי מירון
כבר יש תלונות? אנדריי מירון | מאור אלקסלסי

לבקאלי יש חשבון פתוח עם מירון, אותו שחרר בחמת זעם ימים ספורים לפני שסיכם בהפועל חיפה בעקבות שורה של טעויות שעשה במהלך העונה החולפת.

"דיברתי עם אנדריי מירון ואמרתי לו 'אתה משוחרר, לך לאן שאתה רוצה, להתראות'", סיפר בקאלי בסיום העונה. אחר כך הוסיף שהוא מעדיף את הקשר האחורי אובידיו פופוסקו, כבלם, על פני מירון.

מירון בן ה-28 שיחק כל הקריירה ברומניה. הוא החל את דרכו בב-2014 אוצלול גלאץ וב-2015 חתם בבוטושאן. בפברואר 2020 עבר לסטיאווה (חלון ההעברות עדיין היה פתוח ברומניה) כדי להיכנס לנעליים של בוגדן פלאניץ', שבעצמו הרגיז את בקאלי. את מדי האחרונה לבש 69 פעמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי