בונה עליו כיורש? "מארסיי רואה בגלוך מועמד להיכנס לנעליים של פאייה"

play
היחיד מבין הקשרים שישמור על מקומו בהרכב. גלוך | דני מרון
שער מרהיב של גלוך לא הספיק, נבחרת הנוער נכנעה 3:1 לאנגליה בגמר היורו 07:27

אחרי הדיווח על ההצעה מהריביירה, בצרפת מנתחים כיצד הקשר ישתלב אבל מודים: "אינספור קבוצות בעקבותיו, הסיכוי שיגיע נמוך"

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

עונת המלפפונים של אוסקר גלוך ממשיכה להיות מסקרנת ומסעירה, עם התעניינות מקבוצות שמציתות את הדמיון. אחרי הדיווחים שקשרו אותו לטוטנהאם, אייאקס, דורטמונד, ריינג'רס, רומא ועוד – הוזכרה אתמול (חמישי) מועמדת חדשה-ישנה, מארסיי.

לפי פרסומים, מועדון הפאר הצרפתי כבר הציע למכבי תל אביב 2.5 מיליון יורו בעבר כדי לרכוש את היהלום בן ה-18, ולאחרונה הגביר את המאמצים לצרפו. כמובן שהיכולת שהציג באליפות אירופה העלתה משמעותית את המחיר שלו, אבל לפי הדיווח מארסיי רוצה להחתים אותו על חוזה לחמש שנים, ובתקשורת הצרפתית טוענים שהיא בונה עליו בתור יורש פוטנציאלי לדימיטרי פאייה – לא פחות ולא יותר.

"מארסיי עדיין לא יודעת עד מתי פאייה יישאר וכמובן שהיא עדיין לא מוותרת עליו, אבל אוסקר גלוך יכול להתברר כממשיך דרכו", כתבו בתקשורת המקומית. "אם הוא יצטרף הקיץ, הוא יכול ללמוד הרבה מפאייה, עד שהוא יעזוב כנראה בסוף העונה ויפנה לו את הבמה. למרות שפאייה חתום עד 2024, יש סיכוי די גבוה שהוא יעזוב בקיץ 2023. מארסיי כבר מתכוננת ליום שאחרי, ונראה שהיא זיהתה בשלב מוקדם את הפוטנציאל של גלוך".

אוסקר גלוך, שחקן נבחרת הנוער של ישראל
ההייפ נמשך. גלוך | אימג'בנק GettyImages, VLADIMIR SIMICEK

בצרפת מבינים שלאור עליית הערך של גלוך בחודש האחרון, תהיה למארסיי תחרות לא קלה, אם היא אכן מנסה להחתימו. "אינספור מועדונים כבר בעקבותיו, ולכן הסיכויים שיגיע נמוכים. ובכל זאת, מארסיי בהחלט יכולה לפתות אותו ולהיות היעד הנכון בשבילו בשלב הזה של הקריירה", ציינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי