"א.א.ק אתונה מאמינה שמכבי חיפה תמכור את פלאניץ' אחרי אולימפיאקוס"

play
שחקן מכבי חיפה בוגדן פלאניץ' | מאור אלקסלסי
טעויות בהגנה ושער פסול: מכבי חיפה הפסידה 1:0 לוויטסה 02:10

הקבוצה היוונית אופטימית בנוגע לצירוף הבלם הסרבי, למרות הסירוב של הירוקים להצעות האחרונות: "הוא עדיין המועמד מספר 1"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דיווחים סותרים ביוון בנוגע להתעניינות של א.א.ק אתונה בבוגדן פלאניץ': אתמול (חמישי) דווח באחד מכלי התקשורת במדינה שהקבוצה ירדה מהאפשרות לצרף את בלם מכבי חיפה, אולם הבוקר טוענים באתר "Novasports" שהסיכוי שיצורף עדיין קיים.

לפי הדיווח, א.א.ק שומרת על אופטימיות בנוגע לעסקה, למרות הדחיות החוזרות והנשנות של מכבי חיפה לכל ההצעות שמועברות אליה. ההצעה האחרונה, טוענים ביוון, עמדה על מיליון יורו ואף היא נדחתה על ידי הירוקים.

למרות זאת, בא.א.ק מאמינים שחיפה תתרצה בסופו של דבר, ובטוחים שהירוקים מסרבים למכור אותו בעיקר בשל צמד המפגשים המתקרב עם אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה מאוכזב
היוונים לא מרפים. פלאניץ' | לירון מולדובן

אם חיפה תודח, הם טוענים, היא תסכים למכור את פלאניץ' בסכומים המדוברים. כך או כך, א.א.ק מתכוונת להגיש הצעה משופרת בימים הקרובים, בתקווה שחיפה תתרצה.

"פלאניץ' הוא עדיין המועמד מספר 1 למרכז ההגנה של א.א.ק, למרות הסירוב המתמשך של מכבי חיפה", נכתב בדיווח, בו הזכירו את סעיף השחרור שהירוקים בכלל מכחישים את קיומו, בגובה 1.8 מיליון יורו. "אם מכבי חיפה תמשיך לסרב, א.א.ק לא תהסס לשלם 1.8 מיליון יורו ולשחרר אותו".

אמש התייחס ברק בכר בביטול לאפשרות שפלאניץ' יעזוב. "אנחנו רוצים להשאיר אותו, עבדנו קשה כדי לצרף אותו אלינו", אמר המאמן במסיבת עיתונאים לקראת משחק אלוף האלופים נגד הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי