מכבי תל אביב לא מאמינה בדד ליין לדסה ולפרץ. זהבי קרוב לדשא

play
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב | ברני ארדוב
תואר אחד הלך: מכבי ת"א הודחה מגביע הטוטו אחרי 5:4 לנתניה בפנדלים 04:22

הצהובים לא רוצים לגרום לשניים לקבל החלטות שהם לא שלמים איתן ומחכים לתשובתם, בתקווה שתהיה חיובית והם ישובו. החלוץ עשוי לנסות לחזור להתאמן בתחילת השבוע, ניר ביטון יגביר קצב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אף שהזמן כבר די דוחק ולמרות שהקבוצה לא נראתה טוב שלשום (חמישי) מול מכבי נתניה, אין כוונה במכבי תל אביב להציב דד ליין לדור פרץ או לאלי דסה בכדי ללחוץ אותם לחתום בהקדם בשורות הקבוצה.

במכבי תל אביב רוצים עדיין מאוד את השניים ומעמידים סכומים מאוד גבוהים כדי שהם יחתמו, אבל יחד עם זה רוצים לתת להם את הזמן להחליט ולא רוצים לקבל אותם תחת לחץ. במכבי תל אביב מבינים היטב את הרצון של השניים להמשיך לשחק מחוץ לישראל ולא רוצים לגרום להם לקבל החלטות שהם לא יהיו שלמים איתן. בקרית שלום מעריכים שהצבת דד ליין שאחריו לא תהיה הצעה, זה מהלך לא נכון מול השניים מאחר שההרגשה היא שהם לא מנצלים את ההמתנה של מכבי תל אביב כדי לחפש לעצמם משהו אחר, אלא באמת מתלבטים באשר להמשך הקריירה שלהם והדבר מאוד מקובל והגיוני מבחינת המועדון.

שחקני נבחרת ישראל, דור פרץ, ניר ביטון
הצהובים לא לוחצים. פרץ וביטון, אולי בקרוב יחד במכבי ת"א | דני מרון

הערב יחזרו השחקנים להתאמן אחרי שקיבלו אתמול יום מנוחה. ניר ביטון כבר אמור ליטול חלק במרבית האימון והבשורה שתגיע אחריו היא מערן זהבי שעשוי כבר מחר לנסות ולשוב להתאמן בצורה חלקית על כר הדשא, אחרי שבימים האחרונים הגביר קצב ועומס על הברך הכואבת בחדר הכושר.

זהבי עשוי לצאת עם הקבוצה בהמשך השבוע לאזרבייג'אן לקראת המשחק מול זירה במוקדמות הקונפרנס ליג ביום חמישי, אף שלא יטול בו חלק. גם במקרה שלו וגם במקרה של ביטון, מכבי תל אביב מאוד סבלנית ולא לוחצת עד אשר שניהם ירגישו שהם מוכנים לאימונים מלאים. מדובר בשני שחקנים ותיקים עם ניסיון שמכירים היטב את עצמם ובמכבי תל אביב רוצים לקבל אותם לאימונים מלאים רק כשהם חשים שאין להם שום מגבלות.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב עם דן גלזר, ניר ביטון, אוסקר גלוך
ישוב לאימונים בתחילת השבוע? זהבי צופה במכבי ת"א מהיציע | ברני ארדוב

לעומת דסה ופרץ וביחס לסבלנות שיש כלפי זהבי וביטון, במכבי תל אביב ממשיכים ללחוץ על הבלמים שהם בקשר איתם כדי לנסות ולסגור עם מישהו כבר בשבוע הקרוב. שלושה בלמים שמכבי תל אביב רוצה עדיין מושכים זמן, כל אחד מסיבות אחרות, ולא ממהרים לחתום במועדון מישראל או מהליגה הישראלית מתוך אמונה שימצאו לעצמם אופציה טובה יותר.

בקבוצה מקווים להתפתחות כבר בימים הקרובים ואז גם תצטרך מכבי תל אביב להחליט על איזה שחקן זר היא מוותרת מעבר לאדוארדו גררו וכאן תהיה התלבטות לא פשוטה אחרי שברנדלי קובאס הרשים את ולאדן איביץ' בשבועיים האחרונים ובמיוחד שלשום מול מכבי נתניה, וסימן השאלה לגביו הוסר.

* * מאמן נבחרת אזרבייג'אן עריף אסדוב נשאל בתקשורת המקומית לגבי המשחקים של הקבוצות האזריות במפעלים האירופיים, ביניהן זירה שתפגוש את מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב (19:00, ישיר בספורט4). "נקווה לטוב, אם כי מכבי היא הקבוצה היותר טובה בין השתיים. מבחינת כישורים היריבה עדיפה, אבל עם יעילות ומקסימום הקרבה אפשר לעשות הישג. זירה תהיה חייבת לתת לא 100%, אלא 120%. אני מקווה שבמקרה הזה, היכולת תגבור על האיכות", אמר אסדוב.