חמד: "התסריט הכי מיוחד שיש". ברדה: "יש לי שחקנים עם אופי"

play
תקציר: מכבי חיפה – הפועל באר שבע 4:3 | מאור אלקסלסי
חמד בישל וכבש את הפנדל המכריע, ב"ש שוב חגגה תואר על חשבון מכבי חיפה 05:18

החלוץ כבש את הפנדל המכריע ב"אלוף האלופים": "יש לי פינה חמה בלב למכבי חיפה, אבל חזרתי למקום שהכי רצה אותי. אמות בשבילו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

26 שניות בתוך משחק "אלוף האלופים", הפועל באר שבע כנראה הרגישה שהיא בסיוט כאשר עומר אצילי הפציץ לחיבורים וקבע 0:1 מהמם למכבי חיפה. אלא שבסופו של הערב (שבת) קיבלנו סוג של שחזור לגמר הגביע שנערך לפני פחות מחודשיים, לאחר שהרכש הטרי תומר חמד בישל ליוג'ין אנסה שאיזן, ואז שלח פנימה את הבעיטה המכריעה בדו קרב הפנדלים כדי להבטיח לקבוצה של אליניב ברדה את תארה הראשון לעונה. באר שבע מן הסתם תרצה להפיק לא מעט לקחים מהמשחק, אך ללא ספק תגיע במצב רוח מרומם למפגש עם דינמו מינסק במוקדמות הקונפרנס ליג ביום חמישי (20:30 בספורט1).

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם תואר "אלוף האלופים"
שוב חגיגה נגד מכבי חיפה. הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
אלונה ברקת, אריאל הרוש, איתי שכטר, הפועל באר שבע
אלונה ברקת פצחה בריקודים | מאור אלקסלסי

אליניב ברדה אמר לאחר המשחק: "אפשר להגיד שהיה לנו מזל, אפשר להגיד ששיחקנו טוב מאוד בחצי השני. התוצאה שיקפה את מה שהיה בשתי המחציות. פנדלים זה הרבה מזל, השחקנים שלי מאוד חזקים באופי. לחזור מפיגור באצטדיון הזה ולבעוט מול יציע שלם זה לא פשוט.

"היינו די מבוהלים בחצי הראשון. אבל עדיין הצלחנו לצאת מזה. הם בעטו לשער, אבל גם לנו היו מצבים טובים מאוד. נכון שזה היה הרבה יותר משמעותי לצד שלהם. יש לנו עוד דרך לעשות. כל שחקן שנביא – אנחנו רוצים להיות בטוחים בו. לשחקן שאנחנו רוצים (אסטריט סלמאני) הייתה עונה פחות טובה ובגלל זה התאפשר לנו להביא אותו, אחרת לא היה סיכוי להביא שחקן כזה".

"אמרתי אחרי הגמר שקיבלתי קבוצה טובה. השנה זה באמת מתחיל מחדש. אמרתי שיש פה בסיס טוב ועליו אנחנו רוצים עוד יותר לחזק ולשפר וללמוד ממשחק למשחק".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם משפחתו
יצאו מפיגור כמו גדולים. ברדה | מאור אלקסלסי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם עומרי גלזר
גלזר שוב היה הגיבור | מאור אלקסלסי
תומר חמד, שחקן הפועל באר שבע, בועט פנדל
חמד והפנדל המכריע | מאור אלקסלסי

תומר חמד שבעט את הפנדל המכריע: "אין תסריט יותר מיוחד מזה. לבוא אחרי 11 שנה, מול מכבי חיפה בבית שלה ולהיות זה שצריך להכריע. אין תסריט יותר טוב מזה בשבילי. היה מאוד מרגש, אחד המרגשים בקריירה שלי".

החלוץ שגדל במכבי חיפה המשיך: "הרבה הופתעו כשחתמתי בבאר שבע, אבל ברגע שהחלטתי לחזור זה היה למקום שהכי רוצה אותי, ואני אמות בשבילו. תמיד תהיה לי פינה חמה בלב למכבי חיפה, אבל עכשיו כולי במועדון שנתן לי את ההזדמנות בארץ. הפנדל האחרון? קשה כי מצד אחד אתה רוצה להשתולל ומצד שני קצת לעצור את עצמך נגד הקבוצה שבה גדלת. ישב לי בראש לא להגזים".

על החזרה לארץ אמר החלוץ הוותיק: "הפעם האחרונה ששיחקתי פה הייתה בקרית אליעזר. יצאתי לחו"ל עם בת זוג וחזרתי נשוי עם ארבע בנות. נתחיל להסתגל ולהתרגל. הביאו אותי כדי להבקיע, אבל אני אתן הכול ולא רק בגולים. לעשות גליץ', לעזור לצעירים, תמיד הייתי ככה".