הפועל באר שבע: חטואל נבדק, מחמאות למדמון, סלמאני מתרגל לחום

play
נחת בישראל היום. סלמאני | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.7 05:06

בזמן שסלמאני מסתגל להפועל באר שבע, מתברר שמחירו נמוך יותר מהפרסומים בשבדיה. לקראת מינסק (ה', 20:30, ספורט1): חטואל נבדק, מחמאות למדמון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע ימתינו הבוקר (שני) לסיום סבב הבדיקות הרפואיות של אסטריט סלמאני ובמקביל לפענוח שלהן על ידי רופא הקבוצה. בניגוד לסכומים שפורסמו בשבת האחרונה בשבדיה, העסקה קצת פחות יקרה ומדברת על רכישת כרטיסו של הקוסובארי תמורת 650 אלף יורו, לכך יתווספו בונוסים שונים על פי ההישגים המקצועיים של הפועל באר שבע באירופה.

סלמאני נמצא בכושר משחק מאחר שהליגה בשבדיה נפתחה מזמן, כך שהוא אמור להיכלל בסגל למשחק מול דינמו מינסק (ה', 20:30, ספורט1) בטרנר. השחקן, שנחת אתמול בצהריים, הוסע אתמול לראות את איצטדיון הקבוצה ואת מתקן האימונים ובעיקר הבין שהוא צריך להתרגל לחום כבד מאוד בישראל, אם כי גם באירופה המצב כרגע לא שונה ואפילו קיצוני יותר בכמה מדינות. החלוץ אמור לחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה של הפועל באר שבע לעונה שלישית. במועדון משוכנעים שמדובר בשחקן שיכול לשדרג את ההתקפה ולהוסיף לה איכות.

אסטריט סלמאני, חלוץ הפועל באר שבע
הבין שהוא צריך להתרגל לחום כבד מאוד בישראל. סלמאני | אודי ציטיאט

בתוך כך, בהפועל באר שבע ישלחו היום את רותם חטואל לבדיקת הקרסול אחרי שהשחקן התלונן על כאבים במשחק מול מכבי חיפה וכתוצאה מכך הוחלף. בקבוצה מקווים כי מדובר בבעיה נקודתית שתיפתר בהקדם ולא רוצים שהשחקן יחמיץ את דינמו מינסק.

מי שקיבל הרבה מחמאות אחרי שבת הוא איליי מדמון הצעיר שנכנס כמחליף ושיחק מצוין בקישור. בהפועל באר שבע רוצים ליהנות מהשחקן בעונה הקרובה ולא לשחרר אותו בהשאלה לאחת מהקבוצות שרוצות אותו.