אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על אומוניה ניקוסיה בהכנה

ניר קלינגר פתח באצטדיון GSP עם שישה מתשעת המצטרפים החדשים, החלוץ הכריע בדקה ה-54. יואב כץ: "ניצחון יפה על מועדון פאר בקפריסין"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה קיימה הערב (שני) משחק אימון ראשון במסגרת מחנה האימונים שלה בקפריסין וניצחה 0:1 את אומוניה ניקוסיה באצטדיון ה-GSP, בו הונף גם דגל פלסטין. ניר קלינגר, שחזר לקדנציה שלישית כמאמן הקבוצה, הציב בהרכב שישה מתשעת השחקנים שהצטרפו בקיץ, אבל את שער הניצחון כבש אלון תורג'מן.

מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה ניצל טעות בהגנה המקומית והכריע את המשחק בדקה ה-54, אחרי כמה החמצות של הפועל חיפה. מחזיקת הגביע הקפריסאית לא הצליחה להכניע את אוהד לויטה, שהגן על שערה לפני כעשור.

הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה, דור מלול, אנדריי מירון, ניסו קפילוטו, דינו שטיגלץ, עמית מאיר, לאנדרו סילבה, קוואמה קווי, חנן ממן, ניקיטה מוצפאן, אלון תורג'מן.

כן שותפו: גל אראל, גידי קאניוק, שובל גוזלן, שגיא דרור, יובל חליבה, דודי טויטו, ירין סרדל, ראוף ג'בארין, דודו אלטרוביץ, דניאל בניש.

הרכב הפועל חיפה במשחק הכנה בקפריסין
התחלה טובה בקפריסין. הרכב הפועל חיפה | אתר רשמי, הפועל חיפה

הבעלים יואב כץ התגאה: "ניצחון יפה על מועדון פאר בקפריסין. השחקנים עבדו מאד קשה והיו הרבה דברים שאהבתי לצד דברים לשיפור, אבל אנחנו מתקדמים. בסך הכול היה ניכר שהשחקנים החדשים שצירפנו הוסיפו לנו רעננות".

קלינגר הוסיף: "הדבר הכי חשוב מעבר לדקות משחק היה לאחד, לשמור על שיטת המשחק וסגנון המשחק השלנו וכמובן לנסות כל מני קומבינות. בסך הכל היה משחק טוב וחזק לעיני הרבה קהל. אנחנו עם הפנים קדימה, נמשיך לעבוד קשה".

ביום רביעי תפגוש הפועל חיפה את אנוסיס פראלימני, שחזרה לליגה הראשונה בקפריסין ואותה אימן קלינגר לפני עשור. שובל גוזלן כבש במדיה שלושה שערים ב-2019. בשבת יינעל המחנה עם משחק מול קרמיוטיסה שעלתה גם היא.