בכר מתלבט לגבי המערך מול אולימפיאקוס, פלאניץ' ביקש להתרכז במשחק

play
בכר מפעיל לחץ על ההנהלה. פלאניץ' | מאור אלקסלסי
חמד בישל וכבש את הפנדל המכריע, ב"ש שוב חגגה תואר על חשבון מכבי חיפה 05:18

מאמן מכבי חיפה עדיין לא החליט אם לפתוח עם 3 בלמים מול היוונים. פיירו לא צפוי לפתוח. הבלם הסרבי ביקש מסביבתו לא להתעסק בנושא א.א.ק והבהיר שהוא מתמקד במשחק (ד', החל מ-19:30, ספורט1). שחקן: "צריך לצאת עם מקדמה מהמשחק הביתי"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מפנטזת לשחק שוב בשלב הבתים של ליגת האלופות. הדרך לשם תתחיל מחר (ד', 20:00, ספורט1) כשהאלופה תארח את אולימפיאקוס אלופת יוון למשחק הראשון מבין שניים במוקדמות המפעל.

ברק בכר מתלבט באיזה מערך לעלות מחר נגד אולימפיאקוס, כך עולה לפי האימונים האחרונים. במקרה שהוא יפתחה עם שלושה בלמים, יהיה זה המגן הימני השבדי דניאל סונדגרן שיהפוך להיות בלם שלישי וההתלבטות היא בין דולב חזיזה לבין ינון אליהו כמגן הימני במערך שכזה.

אם בסופו של דבר בכר יפתח במערך של ארבעה שחקני הגנה, עושה רושם שדין דוד וניקיטה רוקאביציה יקבלו ביחד את המקום בהרכב. מי שלפי התרגולים לא יהיה בהרכב הוא חלוץ הרכש, פרנזי פיירו, שעדיין חלוד ויתחיל על הספסל. כמו כן, לפי התרגולים אתמול עושה רושם שגם מוחמד אבו פאני לא יפתח אך החלטה סופית תתקבל היום. עלי מוחמד ונטע לביא יפתחו במרכז המגרש ביחד עם צ'ארון שרי, כשאגב השלישייה צפויה לפתוח ולא משנה באיזה מערך בכר יחליט לשחק. "המשחק הוא קריטי מאוד לכל העונה", אמר שחקן בחיפה, "אנחנו צריכים לצאת עם מקדמה מהמשחק הביתי אם אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבא".

שחקן הפועל באר שבע יוג'ין אנסה מול שחקן מכבי חיפה בוגדן פלאניץ'
התבקש להתרכז רק באולימפיאקוס. פלאניץ' | ברני ארדוב

בלמה של הקבוצה בוגדן פלאניץ' ביקש מסביבתו וכן מאנשים בקבוצה שלא להתעסק בבנושא א.א.ק אתונה. הבלם אמר לסביבתו הקרובה "ממש לא בא לי בכלל לדבר על זה, יש לי משחק ביום רביעי וזה הדבר היחיד שחשוב". כזכור, בסרביה דווח שפלאניץ יעבור לאחר צמד המשחקים מול אולימפיאקוס לא.א.ק אתונה, אלא שבסביבתו של הבלם וכן בחיפה מכחישים שיש עסקה סגורה ותולים תקוות שמעבר לשלב הבא, בעיקר לאור ההגרלה מול אפולון לימסול, תשכנע את פלאניץ' להאריך חוזה ולהישאר בחיפה לשנים הקרובות.

עוד במכבי חיפה: ניתאי גרייס ששיחק במחלקת הנוער של אודינזה חתם הבוקר בקבוצה וצפוי לשמש כשוער קבוצת הנוער. גרייס עבר לקבוצה האיטלקית ממכבי פתח תקוה ובחיפה מאמינים שמדובר בפוטנציאל להפוך לשוער בוגרים במועדון.

מנגד, מי שנפרד היום סופית הוא סקו טורה, שהושאל בשלוש העונות האחרונות והיום חתם לשלוש שנים בגרנובל הצרפתית.