מוצפאן צפוי לחזור בקרוב לאימונים. בחיפה מעריכים: דגני לא יגיע

play
אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 24.7 04:44

המולדבי שהחמיץ את מרבית מחנה האימונים מתקרב לחזרה. קלינגר יצטרך לקבל החלטה לגבי סוטיריו, הבלם הוותיק אמור להמשיך בבית"ר ירושלים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הקשר המולדבי של הפועל חיפה, ניקיטה מוצפאן, צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים. הקשר נפצע במשחק האימון מול אומוניה ניקוסיה, משחקם הראשון של האדומים במחנה האימונים בקפריסין, ומאז נעדר מאימונים ומשחקים. בבדיקה נוספת התברר שהשחקן יכול לחזור לאימונים וההערכה היא שמחר או לכל המאוחר בימים הקרובים מוצפאן כבר יחזור לאימונים.

בינתיים, בקבוצה התאכזבו לסיים את מחנה האימונים בהפסד 3:0 לקרמיוטיסה הקפריסאית, אך ציינו שחהשקנים היו סחוטים. המאמן ניר קלינגר תרגל במהלך שלושת המשחקים הרכב כמעט זהה לחלוטין ונראה שבחיפה יצטרכו להעמיק את הסגל כדי לייצר אופציות חלופיות על מנת לא לסחוט את השחקנים יותר מדי.

בלם נבחרת קפריסין קונסטנטינוס סוטיריו
קלינגר צריך לקבל החלטה. סוטיריו | אימג'בנק GettyImages, Anatoliy Medved/BSR Agency

בצוות המקצועי רוצים לצרף עוד 2-3 שחקנים בעמדות הבלם, מגן ימני ושחקן קישור נוסף, כשההערכה היא שלפחות שניים נוספים יצטרפו. קלינגר יצטרך לקבל החלטה לגבי הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטיריו. בחיפה היו רוצים מאוד לראות את אוראל דגני מגיע לקבוצה, אך ההערכה בקרב האדומים היא שדגני יישאר בבית"ר ירושלים ולכן יקבלו החלטה בימים הקרובים לגבי הבלם הנבחן.