ערן זהבי חוגג 35, במכבי תל אביב מחכים: "כשהוא יחזור, הוא יהיה כל כך רעב"

play
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7 04:21

ביום בו ערן זהבי חוגג יום הולדת, חשים במכבי תל אביב יותר מתמיד, שהוא בדרך הנכונה לחזרה מלאה לפעילות בתוך כמה ימים. מהניתוח דרך הכאב הפתאומי בברך ועד התסכול שהוא לא יכול להתאמן. האם יספיק לסייע מול אריס סלוניקי?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בצורה יוצאת דופן חוגגים היום מיטש גולדהאר וערן זהבי יום הולדת. בעלי מכבי תל אביב בן 60 וזהבי בן 35. במכבי תל אביב מרגישים היום יותר מאשר בימים האחרונים שחזרתו של זהבי לכשירות מלאה קרבה. החלוץ עדיין לא מקיים אימונים מלאים בקרית שלום, אבל הוא כבר על הדשא באימונים אישיים, חלקם עם כדור, מצב רוחו טוב בהרבה וגם בצוות הרפואי ובצוות המקצועי אופטימיים שמול אריס סלוניקי, בין אם במשחק הראשון ובין אם במשחק השני, זהבי יוכל כבר להיות שותף.

במכבי תל אביב החליטו לפני מספר שבועות לתת לזהבי את הזמן ולא לעשות שום פעולה שתדחק אותו לחזור לפעילות מלאה. ב-18 במאי ערך זהבי את אותו ניתוח קטן בברכו ואחרי מספר שבועות קצר הוא כבר ערך אימונים אישיים בעצימות גבוהה בדובאי וגם בבית הנבחרות בשפיים. התחושה היתה שהוא חוזר לעצמו מהר מאוד, אבל אז החל זהבי להרגיש כאבים במקום בו נותח ובעצה אחת עם הרופאים, הוחלט להפסיק את הפעילות לחלוטין. את מחנה האימונים של מכבי תל אביב במירלו שבהולנד סיים זהבי כשהוא לא מתאמן בכלל ולדברי שחקנים בקבוצה, ניכר עליו שהוא מאוד עצוב בשל כך.

ערן זהבי, מכבי תל אביב
מתי הוא יחזור? ערן זהבי | אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

עם חזרת מכבי תל אביב לארץ ותחילת האימונים בקרית שלום, זהבי עבד רק בחדר הכושר על חיזוקים. בשבוע שעבר כשהקבוצה טסה לאזרבייג'אן למשחק מול זירה הוא נשאר בישראל להמשיך לעבוד כמו גם שחקנים אחרים של הקבוצה שהיו צריכים עבודה אישית. זהבי עדיין לא חלק מלא באימונים, אבל הוא כבר נמצא על הדשא ופוזל כל הזמן למה שקורה באימונים. "אתה רואה עליו כמה הוא כבר מת להתאמן. כמה הוא רוצה כבר להיות עם כולם. אי אפשר לפספס את זה על ערן", אומרים שחקנים בקבוצה. "כשהוא יחזור, זה יהיה ערן כל כך רעב לכדורגל".