הפועל תל אביב ונציגי אל ים קנצפולסקי יחדשו את המו"מ להשארתו

play
חולם על ארה"ב. קנצפולסקי | מאור אלקסלסי
סלליך כבש, הפועל תל אביב סיימה בתיקו במשחק ההכנה השני שלה במחנה 02:12

המגעים יחודשו עם חזרת הקבוצה ממחנה האימונים בסרביה, במטרה שהקשר יחתום על חוזה חדש ויישאר. ליידנר מתקרב לאולימפיאקוס, ההצעות של אוסטריה וינה וססואולו עליו נמוכות מדי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תערוך הערב (שני) את משחק האימון השלישי והאחרון שלה במחנה האימונים בסרביה ומחר תשוב ארצה ותחל בהכנות למשחקי גביע הטוטו וליגת העל בעוד כשלושה שבועות, אבל לראשי הקבוצה יש מטרה נוספת: להשאיר את קשר נבחרת הנוער אל ים קנצפולסקי.

עם חזרת הפועל תל אביב לישראל, יחודשו השיחות עם נציגיו של קנצפולסקי שסיים את חוזהו. הפערים בין הצדדים אינם גדולים והמטרה היא שהשחקן ימשיך במועדון עם חוזה חדש. כזכור, קנפולסקי היה מכוכבי נבחרת הנוער שנעצרה רק בגמר אליפות אירופה בתחילת החודש על ידי אנגליה.

שחקן הפועל תל אביב דורון ליידנר
בדרך ליוון? ליידנר | מאור אלקסלסי

במקביל, מתקיים מו"מ עם אולימפיאקוס למכירת המגן דורון ליידנר. אחרי שכבר נראה היה שהמגן השמאלי של נבחרת ישראל יישאר בהפועל תל אביב, בימים האחרונים חלה תפנית בעלילה. אולימפיאקוס, אלופת יוון ויריבת מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות, הציעה לאדומים 1.5 מיליון יורו עבור השחקן והשיחות נכנסו להילוך גבוה.

נכון לעכשיו מסתמנים פערים גדולים בין הצדדים משום שהפועל תל אביב מעוניינת למכור את ליידנר בכ-2 מיליון יורו, אבל שני הצדדים מראים נכונות לגשר על הפערים ולהוציא את העסקה לפועל.

בליידנר מעוניינות גם אוסטריה וינה וססואולו, אבל ההצעות שלהן לא היו גבוהות מספיק מבחינתה של הפועל תל אביב. כך או כך, אם ליידנר אכן יימכר בסופו של דבר, הקבוצה תצרף גם מגן שמאלי בנוסף לבלם ולקשר שהיא כבר מחפשת בשוק.

כמובן שגם אם ליידנר יירכש על ידי אולימפיאקוס במהירות הבזק, הוא לא יוכל להיכלל בסגל הקבוצה למשחק הגומלין נגד מכבי חיפה ביום רביעי הקרוב בפיראוס, מאחר שמועד הרישום לצמד המפגשים (1:1 במשחק הראשון בחיפה) הסתיים.