ביוון טוענים: העסקה סוכמה וליידנר יחתום באולימפיאקוס תוך יממה

play
דורון ליידנר מול אייל גולסה | אריאל שלום
סלליך כבש, הפועל תל אביב סיימה בתיקו במשחק ההכנה השני שלה במחנה 02:12

לפי "SPORT FM", הקבוצה מפיראוס תשלם שני מיליון יורו ועוד 750,000 בבונוסים עבור מגן הפועל תל אביב, שצפוי לעבור עד יום שלישי. וגם: כך לכאורה עלתה האופציה לצרפו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אם להסתמך על הדיווח באתר היווני "SPORT FM", מסתמן כי הפערים בין הפועל תל אביב לאולימפיאקוס בנוגע לפרטי העסקה של דורון ליידנר ייסגרו, והמגן מתקרב לחתימה בשורות אלופת יוון. כפי שנכתב מוקדם יותר, דרישת הפועל תל אביב עומדת על שני מיליון יורו, כאשר לטענת הכתב קוסטאס ניקולאקופולוס, הקבוצה מפיראוס תשלם את הסכום הזה ואף תוסיף 750,000 יורו בבונוסים.

"אולימפיאקוס תשלים את רכישת ליידנר היום או מחר", נכתב בדיווח. המגן השמאלי של נבחרת ישראל צפוי לחזק את יריבת מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות בעמדה שכוללת כרגע את אולג ריאבצ'וק. כזכור, בעבר הוזכרו גם ססואולו ואוסטריה וינה בין הקבוצות שהתעניינו בשירותיו של ליידנר בן ה-20, שככל הנראה יצטרף לסגל של פדרו מרטינס.

דורון ליידנר שחקן הפועל תל אביב
בדרך לפיראוס. דורון ליידנר | דני מרון

במקביל, ב-"SDNA" נכתב כי כך הגיע שמו של ליידנר לאזניהם של אנשי אולימפיאקוס: הסוכנות ISCOUT המייצגת את המגן משתפת פעולה עם הסוכנות האנגלית CAA BASE, אשר אחד מלקוחותיה הוא קשר אולימפיאקוס מאדי קמארה, ובנוסף מיוצג על ידה הקשר הדרום-קוריאני וואנג אין-ביום, שעומד לחתום בקבוצה היוונית. דרך האנגלים הועלתה האופציה של ליידנר בפני אלופת יוון, שקיבלה עליו המלצות טובות והחליטה להסתער עליו בכל הכוח.