הפועל תל אביב סיימה את ההכנה עם תיקו, מו"מ מתקדם עם בלם

play
שחקני הפועל תל אביב | אתר רשמי, דוברות הפועל תל אביב
סלליך כבש, הפועל תל אביב סיימה בתיקו במשחק ההכנה השני שלה במחנה 02:12

האדומים במגעים עם אלברטו (טאצ'י) רודריגס הספרדי המשחק באלאבס. הקבוצה סיימה ב-2:2 מול וויבודינה במשחק שנעל את המחנה בסרביה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חתמה הערב (שני) את מחנה האימונים שלה בסרביה עם 2:2 מול וויבודינה המקומית. אחרי 1:1 מול IMT בלגרד מליגת המשנה בסרביה וניצחון 0:1 על ווז'דובאץ מהליגה הבכירה במדינה, במשחקה האחרון היא לא הצליחה לרשום ניצחון שני מול קבוצה שמשחקת גם כן בליגה הבכירה.

דורון ליידנר נותר מחוץ לסגל לאור מעברו הצפוי לאולימפיאקוס, אך מי שכן פתח בהרכב בהופעת הבכורה הוא אלן אוז'בולט, שהתקשה להשפיע. בהרכב נכלל גם ניקולה מריאנוביץ' שנבחן במועדון, אך הוא הוחלף אחרי 17 דקות בלבד. האדומים נקלעו לפיגור שלוש דקות לפני החילוף, לאחר שבעיטה של יובאן מילושביץ' הכניע את השוער החדש של קובי רפואה – סטפן מרינוביץ'. הפועל תל אביב הגיעה למספר מצבים במחצית הראשונה, ובדקה ה-33 חזרה למשחק כאשר אדי גוטליב נגח לרשת אחרי קרן של שלומי אזולאי. הקשר היה פעיל מאוד ב-45 הדקות הראשונות, אך גם זה לא הספיק והאדומים ירדו להפסקה בפיגור. בדקה ה-44, נבויסה בסטאיץ' שלח בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה, אך הכדור שאותו מרינוביץ' היה אמור לעצור הלך לרשת.

במחצית השנייה היו הרבה פחות מצבים משמעותיים, אך בדקה ה-76 הצליחה הקבוצה הישראלית לאזן ולקבוע את תוצאת המשחק בזכות שני המחליפים. עידן ורד הגביה כדור חופשי, ולאחר ששחקן סרבי נגח בכדור, קייס גאנם נכנס במחצית במקום אוז'בולט הבקיע גם הוא עם הראש. שביט מזל הצעיר היה קרוב להכריע את ההתמודדות עם נגיחה משלו בדקה ה-87, אך פספס את המסגרת. כעת הפועל תל אביב תתמקד בגביע הטוטו, כאשר משחקה הראשון ייערך כבר בשבת הקרובה מול הפועל ירושלים.

הרכב הפועל תל אביב: סטפן מרינוביץ', דור אלו, אדי גוטליב, סתיו למקין, איציק שולמייסטר, ניקולה מריאנוביץ', סינטאיהו סלליך, שלומי אזולאי, אושר דוידה, הישאם לאיוס, אלן אוז'בולט.

שולבו כמחליפים: אריאל כהן, קייס גאנם, עומר סניור, עילי קריספי, עידן ורד, ליאו בנבניסטי, שביט מזל.

שחקן הפועל תל אביב סינטאיהו סלליך
איבוד הכדור שלו עלה בספיגה. סלליך | אתר רשמי, דוברות הפועל תל אביב

הפועל תל אביב נמצאת במו"מ מתקדם עם הבלם הספרדי של אלאבס, אלברטו (טאצ'י) רודריגס, בן ה-24. לשחקן חוזה לעונה נוספת באלבס אך האדומים עובדים על מתווה להשאלתו, כאשר מחר מקווים במועדון כי הבלם יחתום על החוזה שהוצע לו ויצטרף למועדון.

מהלך משחק:

דקה 3: הזדמנות מסוכנת של הישאם לאיוס. שחקן הרכש של האדומים בעט מחוץ לשער, הכדור קיפץ על הדשא לפני שהגיע למסגרת אך השוער המקומי הגיב היטב והדף לקרן.

דקה 14: גול! סינטאיהו סלליך איבד את הכדור במחצית המגרש שלו, יובאן מילושביץ' התקדם לרחבה ובישל לדיאן ז'וקיץ', שבעט לקורה ומשם לרשת של סטפן מרינוביץ'. 0:1 לוויבודינה.

דקה 17: הנבחן של האדומים, ניקולה מריאנוביץ', הוחלף בשלב מוקדם ופינה את מקומו לאריאל כהן.

דקה 28: שלומי אזולאי שלח כדור עומק נפלא ללאיוס, אך האחרון התקשה להשתלט והבעיטה שלו נהדפה לקרן על ידי שחקן הגנה.

דקה 32: בעיטה חופשית של אזולאי מרחוק הלכה למסגרת, אך השוער הדף לקרן.

שחקן הפועל תל אביב סתיו למקין
האדומים ירדו להפסקה בפיגור. למקין | אתר רשמי, דוברות הפועל תל אביב

דקה 33: גול! הגבהת הקרן של אזולאי מצאה את ראשו של אדי גוטליב, שנגח לפינה הרחוקה והחזיר את הפועל תל אביב למשחק. 1:1 בסרביה.

דקה 44: גול! בעיטה חזקה של נבויסה בסטאיץ' מחוץ לרחבה הלכה למרכז המסגרת, אך מרינוביץ' לא זינק טוב והכדור נחת ברשת. 1:2 לוויבודינה.


דקה 72: הנעת כדור יפה של הפועל תל אביב הסתיימה ברגליו של עידן ורד ברחבה, אך המחליף שניגש לכדור בנגיעה אחת בעט הרבה מעל המסגרת.

דקה 76: גול! עידן ורד הגביה כדור חופשי, שחקן וויבודינה נגח לאחור וקייס גאנם נגח לרשת בזמן שנפגע בראשו. הפועל תל אביב משווה ל-2:2.

דקה 87: עומר סניור הגביה מהאגף לרחבה, שביט מזל נגח מעל המסגרת.