דקל קינן: "למכבי חיפה יש הזדמנות להכות את אולימפיאקוס"

play
דקל קינן | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7 04:21

בלם לאס וגאס לייטס בן ה-37 התראיין ב-103FM והתייחס לעתידו: "לא רואה את עצמי בלי הכדורגל, אני לא אדם של חליפות ומשרדים"

(גודל טקסט)

דקל קינן יחגוג בספטמבר את יום הולדתו ה-38, וממש במקביל הוא גם יחגוג שנה מאז הצטרף לקבוצת לאס וגאס לייטס האמריקאית. החוזה הנוכחי שלו יסתיים בחודש נובמבר ואין לו מחשבות לתלות את הנעליים או לעזוב את כר הדשא כשיגיע הרגע, כפי שסיפר הערב (שני) בריאיון בתכנית הספורט ב-103FM.

"אני לא רואה את עצמי בלי הכדורגל, מאוד חשוב לי להישאר במקצוע כמה שיותר על הדשא, אני פחות בן אדם של חליפות, עניבות ומשרדים", הודה קינן בשיחה עם רון קופמן ומשה פרימו, "אני מעריך שאני אשאר בתחום".

דקל קינן במדי לאס וגאס לייטס
לא מוותר על הכדורגל גם בגיל 38. דקל קינן | אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של לאס וגאס לייטס

קינן הגיע לארצות הברית לפני ארבע שנים וחצי, כשמכבי חיפה אישרה לו לעבור לסינסינטי בינואר 2018. הוא גם שיחק בסקרמנטו בין לבין וכשנשאל על ההבדלים בין ארצות הברית לישראל, השיב: "מעבר לזה שיש פה תרבות ספורט, אי אפשר להתעלם מהעובדה שכדורגל הוא לא הספורט שמוביל את המדינה. מרגישים את זה ביום יום, גם בסיקור. הכדורגל כן הולך ומתפתח, גם מבחינת תקציבים והרבה מחלקות נוער, אבל מרגישים באופן יומיומי שזה לא הספורט המוביל בניגוד לישראל. יש פה תרבות ספורט בלי קשר לכדורגל, כל הזמן משחקים פה ספורט".

קינן גם נשאל על סיכוייה של מכבי חיפה מול אולימפיאקוס: "מכבי חיפה שיחקה טוב, אבל אני חושב שביוון זה יהיה משחק שונה לגמרי. לכושר משחק יש משקל די משמעותי, זאת הזדמנות טובה להכות. אני חושב שאולימפיאקוס ישלטו בקצב המשחק, מכבי חיפה תסתגר יותר ויכול להיות שתצא למתפרצות. המשחק יהיה שונה מהמשחק שהיה בסמי עופר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי