ביוון מופתעים מהסכומים בעסקת ליידנר: "בקושי ידעו על קיומו"

play
דורון ליידנר הפועל תל אביב אייל גולסה מכבי תל אביב | דני מרון
סלליך כבש, הפועל תל אביב סיימה בתיקו במשחק ההכנה השני שלה במחנה 02:12

ההעברה של מגן הפועל תל אביב לאולימפיאקוס מתקרבת, וביוון מפקפקים: "כששחקן אנונימי מגיע בכסף גדול, טבעי שיהיו שאלות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ביוון מעלים סימני שאלה ותהיות רבות בעקבות העסקה המתגבשת בין אולימפיאקוס להפועל תל אביב, בסופה אמור דורון ליידנר לעבור למועדון הפאר תמורת סכום גבוה. ביוון פרסמו אתמול שהעסקה תעלה לאולימפיאקוס כשני מיליון יורו לא כולל בונוסים, ושבהתאם להישגים של הקבוצה בעונה הקרובה היא עלולה להאמיר ל-2.7 מיליון.

למרות שלא מדובר בסכום גבוה במיוחד עבור קבוצה מסדר הגודל של אולימפיאקוס, עדיין הורמו גבות. בטור באתר "Sportime" שפורסם אתמול (שני) בערב, צויין ש"מאז שהופצו החדשות על ליידנר, החלו להישמע קולות של מרמור. ליידנר עוד לא השיג דבר בקריירה, ובוודאי שלא הוכיח את היכולות שלו ברמה האירופית. כששחקן אנונימי כזה מגיע תמורת סכומים גבוהים כאלה, טבעי מאוד שהיו סימני שאלה".

דורון ליידנר שחקן הפועל תל אביב
יצטרך להרוויח את האמון של היוונים. ליידנר | מאור אלקסלסי

בכתבה ציינו ש"עד לפני כמה ימים, אף אחד לא שמע על ליידנר. בקושי ידענו על קיומו. לפתע הוא מגיע בסכום כזה, וזה לא מובן מאליו". לצד הפקפוק, ביוון מאמינים שליידנר בכל זאת כישרון מבטיח, ומציינים ש"אולימפיאקוס גנבה אותו לסינישה מיכאילוביץ' מבין הידיים". כזכור, בולוניה של מיכאילוביץ' הייתה אחת הקבוצות שהתעניינו במגן השמאלי בן ה-20. "אולימפיאקוס גרמה לעסקה לקרות תוך שהיא מתנהלת בשקט מופתי. המבצע הזה נשמר בסוד", ציינו.

גם בטור בפרשנות באתר "NovaSports" לא השתכנעו מההחתמה של ליידנר, אותו הגדירו כ"גרסה פחות שלמה ופחות הגנתית" של המגן השמאלי הפותח של אולימפיאקוס כיום, אולג ריבצ'יוק המולדבי.

"ריבצ'יוק אולי פחות מדויק בהגבהות לרחבה, אבל זוכה ביותר מאבקים, מבצע פחות טעויות בהגנה ומחלץ יותר כדורים", כתבו, ועל כן חרצו ש"הסיכויים של ליידנר להפוך לשחקן הרכב בעונה הראשונה נמוכים, במיוחד כשפדרו מרטינס ידוע כמי שנוהג לעשות מינימום שינויים בחוליה ההגנתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי