אל ים קנצפולסקי חתם ל-3 שנים בהפועל תל אביב, ליידנר נפרד: "עוזב בית"

אחד מכוכבי נבחרת הנוער שהגיעה לגמר היורו יישאר בקבוצת האם שלו. במועדון לא מתכוונים להחתים מגן זר במקום דורון ליידנר, שכתב: "הייתה זכות ענקית לשחק עבורכם"

(גודל טקסט)

אחרי משא ומתן מתמשך וסבוך, הפועל תל אביב הודיעה: אל ים קנצפולסקי, אחד מכוכבי נבחרת הנוער בקמפיין היורו האחרון, חתם היום (חמישי) לשלוש שנים במועדון עם אופציה לעונה נוספת. הצדדים סגרו פרטים אחרונים בנוגע לסעיף שחרורו של השחקן ואחוזים שהאדומים יקבלו ממכירה עתידית שלו. השיחות קיבלו תפנית ברגע שקנצפולסקי התעקש על כך שהוא רוהצ להישאר באדום ולבוא לקראת המועדון.

קנצפולסקי שיחק בכל הקריירה בהפועל תל אביב, החל מקבוצת ילדים ג'. הוא גם שיחק בכל נבחרות ישראל הצעירות. בעונה האחרונה בקבוצת הנוער הוא רשם 29 משחקי ליגה בהם כבש שני שערים. בנוסף, שיחק הקשר בעונה האחרונה שני משחקי ליגה בקבוצה הבוגרת של המועדון. בקיץ האחרון הוא היה שותף מלא להצלחת הנבחרת הצעירה, שהגיעה לגמר אליפות אירופה.

אל ים קנצפולסקי שחקן נבחרת הנוער של ישראל
ממשיך בקבוצת האם שלו. קנצפולסקי | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

דורון ליידנר עבר אתמול את הבדיקות הרפואיות באולימפיאקוס והיום אמור לחתום רשמית לארבע שנים, כאשר ייתכן כי ההודעה הרשמית תתעכב ביום או יומיים בעקבות התבוסה אתמול למכבי חיפה וההדחה, שיצרו סוג של כאוס במועדון היווני.

ליידנר העלה בצהריים פוסט פרידה באינסטגרם: "היום אני עוזב בית. מקום שנתן לי את הבמה והאמין בי מהרגע הראשון. אני רוצה להודות לכל השחקנים שחלקו איתי את חדר ההלבשה, שעזרו לי וכיוונו אותי כשהייתי צריך, לצוות האימון, ההנהלה והבעלים שנתנו בי אמון שלא נגמר, ותודה ענקית לכם – האוהדים הכי טובים בארץ. זאת הייתה זכות ענקית לשחק עבורכם, להרגיש את העוצמות שלכם בכל משחק, אתם מדהימים ויאללה הפועל לתמיד. תודה על הכל, הפועל תל אביב".

דורון ליידנר שחקן הפועל תל אביב
נפרד מהפועל תל אביב. דורון ליידנר | דני מרון

יהב גורפינקל, שחתם אתמול לעונה, לא שיחק לכל אורך שנת 2022 ובמועדון עדיין היו רוצים לצרף מגן שמאלי נוסף שגורפינקל יתחרה איתו, אך בשלב זה ההנהלה לא מאשרת צירוף שחקן זר שישי. הזר החמישי של האדומים אמור להיות בלם.

בהנהלת המועדון אמרו כי רק לאחר חתימת ליידנר באולימפיאקוס והשלמה סופית של העסקה, תיערך ישיבה כלכלית שבה ניתן יהיה לראות האם מעבר לבלם ניתן לצרף שחקן רכש נוסף. במועדון ציינו את התשלומים למאור בוזגלו ואחמד עאבד, החזר ההלואות לעופר צ'יבוטרו והתחייבויות נוספות שבמועדון חייבים להכניס לתקציב השנה, מה שמגביל את האפשרות לרכש. אגב, גורם במועדון הגיב על כך ואמר: "אם איציק ניסנוב לא היה משפיל את עופר צ'יבוטרו ליד אנשים כאן, אולי הוא היה עוזר יותר ובא לקראת המועדון. אבל שימשיכו ככה, כל מי שבא לעזור מבריחים אותו, נראה לאן נגיע".