באר שבע תנהג בסבלנות עם מיכה. בקבוצה בטוחים: "נרים את הרמה"

play
שחקן הפועל באר שבע דור מיכה | אודי ציטיאט
חטואל ניצל שגיאה קשה של השוער, הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את דינמו מינסק 02:21

אלונה ברקת החליטה לא לנקוט בצעדים דרסטיים נגד הקשר אם התיק בפרשת הקטינות יישאר סגור. אחרי המשחק הפושר נגד דינמו מינסק, בבאר שבע משוכנעים שסלמאני יתחיל לפרוע שטרות בקרוב וממשיכים ליהנות מחטואל: "נשחק הרבה יותר טוב מול לוגאנו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע התייחסו בצורה סלחנית ליכולת הדלה של הקבוצה אמש (חמישי) בניצחון 0:1 על דינמו מינסק במשחק הגומלין של הסיבוב השני בקונפרנס ליג. כמו במשחק הראשון בין השתיים בשבוע שעבר, גם אמש ניצחה הפועל באר שבע על חודו של שער, אבל המאמן אליניב ברדה התעודד מהעובדה שהקבוצה שיחקה בטרנר ללא קהל שייתן לה אנרגיות ובכל זאת ידעה לשמור על שער נקי ולסיים משחק שני באירופה הקיץ עם ניצחון.

כעת הפנים של הקבוצה למשחקים מול לוגאנו משוויץ, כשברור לכולם שהקבוצה חייבת להרים את הרמה שלה. "אנחנו נשחק הרבה יותר טוב נגד לוגאנו", הבטיחו אמש שחקנים בהפועל באר שבע. "אנחנו נתאים את עצמנו ליריבה וזו תהיה הפועל באר שבע אחרת מולם בשני המשחקים הקרובים".

מי שממשיך להיות הג'וקר של אליניב ברדה הוא רותם חטואל ששוב כבש שער מנצח. ברדה פירגן לחטואל בסיום המשחק ולמרות שהקבוצה התחזקה בכמה שחקני התקפה ועוד רוצה לצרף עוד שחקן קדמי, חטואל יקבל את נתח הדקות שלו בעונה הקרובה. לעומתו הזר הקוסוברי אסטריט סלמאני עדיין צריך זמן להתאקלם, אבל בקבוצה מרגיעים ובטוחים כי בקרוב הוא ימצא את הרשת ויהיה יותר דומיננטי.

רותם חטואל, שחקן הפועל באר שבע חוגג
ג'וקר. חטואל | אודי ציטיאט
דור מיכה, שחקן הפועל באר שבע
סוג של גיבוי. דור מיכה אתמול | אודי ציטיאט

ברדה החליט אתמול לפתוח עם דור מיכה למרות כל ההמולה סביבו. בסיום העדיף המאמן לא להתייחס לפרטי הפרשה שתוספות ממנה נחשפו ביומיים האחרונים. בהפועל באר שבע התקבלה החלטה שאם לא תיפתח חקירה משטרתית נוספת ואם התיק של פרשת אצילי ומיכה והקטינות, יישאר סגור, הקבוצה לא תעשה צעדים דרמטיים נגד הקשר.

עד כמה שהפרטים שנחשפו ובראשם תכתובות הוואטסאפ בין אצילי למיכה מזעזעים, אין לאלונה ברקת תוכניות לבצע צעדים דרסטיים כנגד מיכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי