משה דמאיו: "אף אחד לא יכול לקחת ממני את האהבה לבני יהודה"

הבעלים המיועד של הבני יהודה התייחס לעסקה: "אני הבעלים היחידי, אבל אנשים הסכימו להשקיע כספים כספונסרים, עטר ימשיך"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון עסקת העברת בני יהודה לידי קבוצת משה דמאיו נחתמה בכפוף לאישור הוועדה להעברת הזכויות. הבעלים המיועד, שעתיד להיות הבעלים של הקבוצה משכונת התקווה לאחר ששימש כמנכ"ל המועדון בשנים 2003-2016. היום (ראשון) התראיין דמאיו לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעסקה.

תחילה שיתף דמאיו בנוגע לתחשותיו: "אני מבסוט. היו התלבטויות, אבל מרגע שהתקבלה ההחלטה – מסתכלים קדימה". על הסיבות הביאו לעזיבתו בפעם הקודמת: "אף אחד לא יכול לקחת ממני את האהבה שלי לקבוצה הזאת, ולרגע הפקטור של האוהדים לא גרם לעזיבתי. היו שיקולים אחרים, וזה לא היה בין השיקולים. גם אלונה וגם בעלים אחרים ששמים מאות של מיליונים, לא קיבלו תמיד את הכבוד המגיע להם – קהל בכל מיני מקומות לא תמיד נותנים כבוד. אז גם בבני יהודה הקהל קילל אותי, אבל זה לא קשור בכלל".

דמאיו הבהיר: "אין לי שותפים, אני הבעלים היחידי, אבל הרבה אנשים פנו אליי והסכימו להשקיע כספים כספונסרים על מנת שאקח את הקבוצה מאברמוב ואנהל אותה כמו שאני יודע לנהל. כמובן שאבנה ליידי צוות ניהולי שיידע לתפעל את המועדון. אלמד אותם את העבודה, הדברים יזרמו והכל יהיה בסדר. המטרה שלי היא להגיע ללפחות ל-1,500 מנויים העונה".

על כוכב הקבוצה אלירן עטר אמר: "הוא ימשיך בבני יהודה". עוד הוסיף: "העבודה שלנו היא להחזיר את מחלקת הנוער של בני יהודה להיות מה שהייתה, בית חרושת שמייצרת שחקנים לקבוצה הבוגרת".