באר שבע בטוחה בעצמה לקראת לוגאנו. הערכה: במועדון ייזהרו עם ספורי

play
דקות ראשונות. חמד משקיף על ספורי | אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של הפועל באר שבע
חטואל ניצל שגיאה קשה של השוער, הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את דינמו מינסק 02:21

השוויצרים הרשימו עם 1:4 בליגה, אך ברדה מאמין בקבוצתו. הקשר צפוי להישמר לגומלין על אף שהתאמן במגע מלא. אלחמיד יחזור ל-11, גם באריירו?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים במחזורי הפתיחה לסיון ולגראסהופרס, ניצחה אתמול (ראשון) לוגאנו, יריבת הפועל באר שבע ביום חמישי בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג, את וינטרטור 1:4 במחזור השלישי של הליגה בשוויץ.

סקאוט הפועל באר שבע אביחי קליף צפה במשחק, העביר רשמיו לאנשי המועדון ונראה כי בהפועל באר שבע מאמינים שעומדת לפניהם משוכה לא קלה. "הם שיחקו טוב גם בהפסדים שלהם לסיון ולגראסהופרס, ומול וינטרטור הם כבר נתנו משחק מצוין. הולך להיות לנו משחק אחר לחלוטין מולם".

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה
לוגאנו הרשימה, אבל בבאר שבע בטוחים בעצמם. ברדה | אודי ציטיאט

לוגאנו עשתה הקיץ גם כמה רכישות וצירפה שחקנים בעלויות גבוהות מאוד, מה שמלמד על אתגר גדול מאוד שעומד בפני הפועל באר שבע. יחד עם זאת, המאמן אליניב ברדה מאוד מאמין בקבוצה שלו ומשדר כי אפשר וצריך להעפיל לשלב הפלייאוף.

כדי להתרגל לתנאים בלוגאנו תמריא הפועל באר שבע כבר מחר בבוקר לשוויץ ותערוך את האימון שלה מחר בלוגאנו כך שיהיו לה שתי יחידות אימון בעיר לפני המשחק. בקבוצה בדקו ומצאו שמזג האוויר בלוגאנו יהיה אפילו יותר חם מאשר בבאר שבע. ביום המשחק צפויים להימדד בעיר 35 מעלות.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע עם דור מיכה
אמור לשוב למרכז ההגנה. אלחמיד | דני מרון

בכל הקשר לשחקנים, נראה שרמזי ספורי עוד לא יהיה מוכן לדקות ראשונות בלוגאנו אף שהוא התאמן אתמול לראשונה במגע מלא עם יתר חבריו. ההערכה היא שבבאר שבע ייזהרו איתו עוד קצת ויכינו אותו לגומלין בישראל. חאתם עבד אלחמיד שהחסיר את המשחק מול דינמו מינסק ביום חמישי בגלל וירוס, מרגיש כבר הרבה יותר טוב ואתמול שב להתאמן. אלחמיד אמור לשוב להרכב בלוגאנו במקום איתן טיבי.

ברדה עשוי להחזיר ל-11 את מריאנו באריירו שאיבד את מקומו בהרכב באחרונה, אבל כעת מרגישים במועדון שהוא חוזר לעצמו.