הפועל באר שבע תשחק נגד זוריה או קראיובה אם תעבור את לוגאנו

play
הרבה אופטימיות בדרום. באר שבע | דני מרון
חטואל ניצל שגיאה קשה של השוער, הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את דינמו מינסק 02:21

לאדומים עדיין ממתין מפגש עם הקבוצה משוויץ, אבל היום הם התבשרו מי תהיה היריבה הבאה במקרה של עלייה: הרומנים או האוקראינים של ואן לוון ואטפלד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

להפועל באר שבע אמנם ממתין מבחן לא קל בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג: מפגש כפול עם לוגאנו, אבל היום האדומים התבשרו מי תהיה היריבה הבאה שלהם אם יעברו את השוויצרים: המנצחת בצמד המשחקים בין זוריה לוהנסק האוקראינית של פטריק ואן לוון וריימונד אטפלד לאוניברסיטטה קראיובה הרומנית. המשחקים יתקיימו ב-18 וב-25 באוגוסט.

השלב הבא יהיה שלב הפלייאוף והוא האחרון במוקדמות. המנצחת בו תעפיל לשלב הבתים והפועל באר שבע מקווה לחזור למעמד כזה אחרי שנה בה נעצרה במוקדמות. ההופעה הקודמת שלה בשלב בתים הייתה בליגה האירופית בעונת 2020/21.

באר שבע נמנעה ממפגש אפשרי וקשה במיוחד עם פ.צ. קלן הגרמנית, אבל כמובן שאין לזלזל גם ביריבות הפוטנציאליות הבאות שלה. זוריה לוהנסק הפכה לחברה קבועה בצמרת של הליגה האוקראינית בשנים האחרונות, אם כי הסגל שלה כמובן נפגע מאוד כתוצאה מהמלחמה. הקבוצה מארחת בפולין והמאמן שלה הוא כאמור פטריק ואן לוון, כשעוזרו של ריימונד אטפלד.

קראיובה סיימה את העונה שעברה במקום השלישי ברומניה ויש לא סגל שמתבסס על כישרון מקומי. בניגוד לזוריה, הרומנים לא ממש מצליחים במפעלים האירופים ומעולם לא עלו לשלב בתים כלשהו. בשנה שעברה היא הודחה על ידי לאצ'י האלבנית ושנה לפני כן על ידי לוקומוטיב טביליסי מגאורגיה.

שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל
קודם כל לעבור את לוגאנו. הפועל באר שבע | דני מרון

שלב הבתים של הקונפרנס ליג ייצא לדרך ב-8 בספטמבר וכרגיל יכלול שישה מחזורים. ב-3 בנובמבר יתקיים המחזור האחרון ולאחר מכן המפעל ייצא לפגרה עד שלב הנוק אאוט, ב-16/23 בפברואר.