זרגרי ביקש זמן כדי להחליט, מאמצים בנתניה לצרף את מאור לוי

play
שער ובישול. מאור לוי | אתר רשמי, מכבי חיפה
צמד בכורה לפיירו, מכבי חיפה השפילה את אולימפיאקוס עם 0:4 מהדהד 03:52

היהלומים מעוניינים בקשר הצעיר שעקרונית נסגרה מכירתו מבית"ר ירושלים לאלופה, השחקן צפוי לבשר על החלטתו עד מחר ויעקב שחר לא יעמוד בדרכו. גם קשר הירוקים על הפרק עבור אלמוג כהן ובני לם

(גודל טקסט)

שעה קלה לאחר שנודע כי מכבי נתניה מוכרת בעסקת ענק את עדן קארצב לדינמו מוסקבה, היהלומים סימנו בתור מחליף אפשרי את אביאל זרגרי, הקשר בן ה-19 של בית"ר ירושלים – אלא שכאן העסק מסתבך, כי מכבי חיפה כבר סיכמה עם בית"ר ירושלים על רכישתו.

יתרה מכך, זה לא רק שישנו סיכום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים על כך שהקשר הצעיר יירכש על ידי יעקב שחר ויושאל בחזרה לצהובים-שחורים, אלא שטיוטת החוזה בין הצדדים כבר חתומה בעסקה שבסגרתה מכבי חיפה תוותר על חוב בסך שני מיליון שקל עבור מכירת ירדן שועה בזמנו.

המשמעות היא שגם אם וכאשר מכבי נתניה תפנה לבית"ר ירושלים בנוגע לרכישת זרגרי, מעברו לעיר היהלומים תלוי בהסכמת יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה, שעשוי לאשר את המהלך אם בית"ר תבקש למכור אותו לקבוצה אחרת שמציעה לה סכום גבוה יותר וכמובן כזה שיעזור לה לשרוד.

מאור לוי, מכבי חיפה
בעונה הבאה בצהוב של נתניה? מאור לוי | מאור אלקסלסי

יש לציין שמכבי חיפה לא תכפה על זרגרי את המעבר לשורותיה, חרף הסיכום, והוא זה שיצטרך להחליט – מכירה למכבי חיפה והשאלה בחזרה לעונה לבית"ר ירושלים או שמא מעבר למכבי נתניה. זרגרי ביקש לחשוב על הנושא ביממה הקרובה וצפוי להשיב עד מחר לאן הוא מעדיף לעבור.

גם לאור ההתלבטות של זרגרי והזמן שביקש כדי לחשוב על הנושא, ישנם מאמצים גדולים במכבי נתניה לצרף את מאור לוי – קשר מכבי חיפה שרק בחודש שעבר האריך את חוזהו בשלוש עונות נוספות. מכבי נתניה ניסתה לצרף את לוי ממכבי חיפה כבר בעונה שעברה, אלא שאז הירוקים סירבו לשחררו. לוי שיחק אצל בני לם בנוער והקשר בין השניים נשמר גם אחרי מעברו של המאמן לנתניה. לכן, במכבי נתניה צפויים לפנות באופן רשמי לראשי האלופה בניסיון לקבל את הקשר בהשאלה לעונה הקרובה.

אשר לעסקת קארצב לבירת רוסיה, לאחר מספר שבועות של מו"מ בין הצדדים, דינמו מוסקבה צפויה לשלם למכבי נתניה 2.8 מיליון יורו יורו עבור השחקן בן ה-22, שירוויח כ-550 אלף יורו נטו בתוספת של 10 אחוז בכל אחת מארבע השנים הבאות. הוא ייצא לרוסיה מחר בבוקר עם סוכנו, אבי נמני.