חמד צפוי לפתוח לצד אנסה. ברדה מתלבט: "הקבוצות די שוות בכוחן"

play
שחקן הפועל באר שבע אנדרה מרטינס | אודי ציטיאט
חטואל ניצל שגיאה קשה של השוער, הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את דינמו מינסק 02:21

המאמן מחפש אגרסיביות במשחק החוץ של באר שבע בלוגאנו (חמישי, 21:00, ספורט1) וצפוי לעלות עם קישור מעובה ושלושה בלמים, התלבטות בין מרטינס ואליאס. אלחמיד צפוי לחזור להרכב. חמד: "לא יהיה קל"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ערכה אמש את האימון הראשון שלה בשוויץ לקראת ההתמודדות מחר (חמישי, 21:00, ספורט1) מול לוגאנו במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. בהפועל באר שבע החליטו לצאת מוקדם לקראת המפגש הראשון מבין שניים וקיימו כבר אתמול אימון כאשר הערב ייערך האימון המסכם ומסיבת העיתונאים שלפני המשחק.

המאמן אליניב ברדה צפוי לעבור לשחק מחר במערך של שלושה בלמים כאשר חאתם עבד אלחמיד ישוב להרכב ויפתח לצד מיגל ויטור ואיתן טיבי. כמגנים ימשיכו אור דדיה והלדר לופס. ברדה צפוי להחזיר להרכב גם את מריאנו באריירו שישחק כקשר אחורי ולצידו בחוליית האמצע אמורים לשחק דור מיכה ואנדרה מרטינס. אפשרות נוספת היא ששי אליאס יפתח ב-11 במקום מרטינס. ברדה עדיין לא בחר את צמד החלוצים שיפתח, אבל נראה כי תומר חמד בטוח בהרכב ולצידו צפוי בסופו של דבר ברדה להמשיך עם יוג'ין אנסה.

המאמן חזר ואמר אתמול לשחקנים כי הוא ישמח להעביר את ההכרעה לטרנר עם הקהל של הקבוצה בגב של השחקנים. ברדה יחפש בשל כך יותר אגרסיביות באמצע. המאמן דרש ריכוז ואחריות מהשחקנים והוא מאמין שהפועל באר שבע יכולה לעבור ולהעפיל לשלב הפלייאוף. "הקבוצות די שוות בכוחן", אמר הערב במסיבת העיתונאים. "ברור לנו שתמיד יותר קשה לשחק בחוץ, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו". תומר חמד הוסיף: "אנחנו יודעים שלא יהיה קל, אבל נעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר ואני מקווה שנשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איתן טיבי, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, דור מיכה, יוג'ין אנסה, תומר חמד.

שחקן הפועל באר שבע תומר חמד
באר שבע רוצה תוצאה סבירה לקראת הגומלין בטרנר. חמד | אודי ציטיאט

לוגאנו

זה המפגש השני של הפועל באר שבע עם לוגאנו בשנים האחרונות, אחרי שבעונת 2017/18 היא פגשה אותה בשלב הבתים של הליגה האירופית, ניצחה 1:2 בטרנר והפסידה 1:0 בשוויץ. בעונת 2015/16 הקבוצה מבירת הנגב הודחה על ידי תון השוויצרית במוקדמות הליגה האירופית.

לוגאנו, בה שיחק לפני שש שנים אופיר מזרחי, סיימה בעונה שעברה במקום הרביעי בליגה השוויצרית וזכתה בגביע – התואר הראשון שלה אחרי 29 שנים, שהגיע אחרי שהמועדון נרכש על ידי המיליארדר האמריקני ג'ו מנסואטו (הבעלים של שיקגו פייר). שחקן העבר של לוגאנו, מאתיה קרוצ'י-טורטי, החליף את אבל בראגה בספטמבר אשתקד והוא זה שחתום על ההישג שהחזיר את הקבוצה לאירופה אחרי שלוש שנות היעדרות.

את הליגה החלה לוגאנו אתמול עם הפסד ביתי 3:2 לסיון, ממנו נעדר הכוכב הגדול איגנסיו אליסדה הארגנטינאי שהגיע משיקגו פייר בינואר וסובל מפציעה. הקפטן הוא האורוגוואי הוותיק ג'ונתן סבאטיני ובסגל נמצאים גם זרים מניגריה, אלג'יריה, סלובניה, בוסניה, חוף השנהב וברזיל.

הרכב משוער: אמיר סייפי, רטו ציגלר, מילטון ולנצואלה, לארס מאי, אלאן אריגוני, ג'ונתן סבאטיני, אוסמן דומביה, מארן היילה סלסי, מתיה בוטאני, אן סלאר.