אם תעבור את אפולון לימסול: מכבי חיפה תנסה להחתים בלם וקשר

play
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה | ברני ארדוב
צמד בכורה לפיירו, מכבי חיפה השפילה את אולימפיאקוס עם 0:4 מהדהד 03:52

ברק בכר משוכנע שאפולון לימסול יריבה קשה לא פחות מאולימפיאקוס, והשחקנים הפנימו את המסר לפני המשחק הראשון (20:00, ספורט2): "צריך לבוא במוד דורסני". בקבוצה כבר סימנו יעדים למקרה שיעברו שלב, וביקשו מאבו פאני שמחפש קבוצה בבלגיה לשנות את הגישה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול על אולימפיאקוס, מכבי חיפה מקווה לעלות הערב (רביעי, 20:00, ספורט2) למשחק מול אפולון לימסול באותו רעב ורצון להוכיח. ברק בכר הבהיר לשחקניו שוב ושוב בימים האחרונים שלמרות שהקפריסאים סומנו כאנדרדוג, הם לא אמורים להיות יריבים פחות קשים מהיוונים. "אסור לנו להוריד רגל מהגז או לחשוב שזה יבוא לנו בקלות", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "רק אם נגיע דורסניים, דרוכים ומוכנים כמו במשחק ביוון, נעלה לשלב הבא".

בחיפה מבינים שאם יעברו את לימסול הם ישיגו את המטרה שהוצבה בסוף העונה הקודמת, להתקדם שלב אחד ולהגיע לשלב בתים של הליגה האירופית או ליגת האלופות. "כבר הרבה זמן שהמטרה של ברק בכר היא להתקדם מפעל אחד אחרי שלב הבתים בקונפרנס ליג בשנה שעברה", מעידים במועדון, "אנחנו קרובים לשם, אבל אסור לנו לחשוב שכבר השגנו את זה".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה
קרוב להשגת המטרה. בכר | מאור אלקסלסי

בכר לא תרגל הרכב ויש לו כמה התלבטויות הן לגבי המערך והן לגבי ה-11 שיפתחו. בכל מקרה, חיפה צפויה לצרף עוד לפחות שחקן אחד אם תעבור את לימסול ותבטיח שלב בתים בליגה האירופית או באלופות. העדיפות מבחינת הצוות המקצועי היא לחיזוק של בלם וקשר.

בחיפה שוחחו עם מוחמד אבו פאני וביקשו ממנו לשנות גישה, על רקע התנהלות סביב העזיבה האפשרית. לא סוד שהקשר רוצה לעבור לחו"ל וייתכן שיעזוב כבר בחלון ההעברות הנוכחי. ההתמקדות כעת היא במציאת קבוצה עבורו בליגה הבלגית.

אגב, עם הגעת אפולון לימסול לבית המלון, המתין לה שם יעקב שחר שאף אמר לעיתונאים הקפריסאים שהגיעו איתה ארצה: "מדובר במשחק כדורגל בין שכנים – תהיה מנצחת ותהיה מפסידה, אבל אנחנו נישאר חברים לנצח", הצהיר נשיא מכבי חיפה.