דיווח: הפועל באר שבע בעקבות הקשר הפולני דמיאן קונדז'ור

play
שם גדול בפולין. קונדז'ור | GettyImages, BSR Agency
חטואל ניצל שגיאה קשה של השוער, הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את דינמו מינסק 02:21

על פי הדיווח, ברדה הציע 450-500 אלף יורו עבור שחקן הכנף בן ה-30, אך קבוצתו גליביצה דורשת 850 אלף יורו עבור שירותיו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול לוגאנו במוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 21:00, ספורט1), ובמקביל ממשיכה בחיפושים אחר חיזוק. הערב (רביעי) מפרסמים בפולין כי אחד המועמדים לחזק את החבורה של אליניב ברדה הוא דמיאן קונדז'ור בן ה-30, שחקן כנף ימני של פיאסט גליביצה.

לפי אותו דיווח, מי שהוכתר כ"שחקן הטוב ביותר בקבוצה בעונה שעברה" היה מבוקש בחודש האחרון אצל לך פוזנן, וכעת הגישה גם הפועל באר שבע הצעה. פוזנן הגישה שתי הצעות – הגבוהה שביניהן עמדה על 500 אלף יורו, אך בשני המקרים היא נדחתה, שכן גליביצה דורשת 850 אלף יורו. גם באר שבע, כך נכתב, הציעה הצעה של 450-500 אלף יורו וחוזה לשלוש עונות, וגם היא נדחתה.

"עדיין לא ברור האם קונדז'ור ירצה לשחק בבאר שבע, כי ממה שנודע לנו, הוא לא ממהר לעזוב לישראל", נכתב. מוקדם יותר גם פורטונה סיטארד הביעה בו עניין".

הקשר הפולני דמיאן קונדז'ור
שם גדול בפולין. קונדז'ור | GettyImages, BSR Agency

יש לציין שהשחקן עצמו סובל מפציעה בקרסול בשבועות האחרונים, אך המניה שלו בהחלט בעליה. אשתקד רשם 7 שערים ו-8 בישולים בליגה הפולנית, כשעד כה בקריירה שולמו עליו למעלה מ-3 מיליון יורו. ב-2020 נמכר תמורת 2 מיליון יורו מדינמו זאגרב לאייבר, ובקיץ שעבר שילמה עליו גליביצה 500 אלף יורו כדי להשיבו לפולין. בנבחרת הלאומית רשם שש הופעות וכבש שער אחד – מול נבחרת ישראל, במוקדמות יורו 2020.