זהבי: "אחד השערים המרגשים שלי, כולם חלמו על הרגע הזה הרבה שנים"

play
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי עם ניר ביטון, דן גלזר, דניאל פרץ | דני מרון
קאמבק מהחלומות: ערן זהבי כבש, מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את אריס סלוניקי 06:58

כוכב מכבי תל אביב התרגש לאחר השער שכבש ב-0:2 על אריס סלוניקי במשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג. איביץ': "עשינו משחק טוב"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי תל אביב לאחר ה-0:2 הערב (חמישי) על אריס סלוניקי במשחק הראשון מבין שניים בשלב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. עם כל הכבוד לניצחון המרשים על יריבה חזקה לקראת הגומלין ביוון, סיפור הערב מבחינת האוהדים היה הקאמבק של ערן זהבי, שעלה מהספסל בדקה ה-67 ותוך 17 דקות חגג שער ראשון מאז שחזר מאירופה. ג'ורג'ה יובאנוביץ' כבש ראשון לקבוצה של ולאדן איביץ' לאחר בישול מבריק של גבי קניקובסקי (29), והצהובים יקוו לשמור על היתרון בגומלין בעוד שבוע.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "אני מאמין שהחבר'ה עשו משחק טוב. כמובן שיש לנו המון מה לשפר במשחק שלנו, אבל היום ניסינו שיטה חדשה. ניצחנו את המשחק הראשון 0:2 ויש לנו עוד משחק חוץ שכמובן יהיה שונה לגמרי, אבל המטרה שלנו היא לעלות שלב". על השינוי ביכולת ממשחק האירופיות: "ציפינו ליותר במשחק האחרון, אבל אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהתחיל לבנות את היכולת שלנו ממשחק למשחק".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי
לא יכול היה לחלום על קאמבק יותר מרגש. זהבי | דני מרון

על ערן זהבי: "הוא הגיע כדי לעזור, וזה שחקן שעובד קשה. אני מאמין שאין צורך שאדבר עליו כי כולם בישראל מכירים אותו. הוא מתאמן קשה, הוא משחק חזק. הוא עדיין לא בכושר מספיק, הוא שיחק רק 30 דקות. הוא ישחק יותר ויותר בהתאם לכושרו הפיזי".

ערן זהבי עצמו אמר בסיום: "אני בא במטרה להבקיע ולעזור לקבוצה, שמחתי להבקיע שער חשוב שנותן עוד צעד קדימה. לא סיימנו את העבודה, בואו נצנן קצת. היו אמוציות, זה בהחלט אחד השערים המרגשים, כולם חלמו על הרגע הזה כמה שנים. זה כל פעם היה כמעט, כן, לא. זהו, עכשיו זה רשמי".

על התחושות לפני המשחק: "התרגשתי מהרגע שנכנסתי לאצטדיון, רוצה להגיד לאוהדים תודה מהלב. שמח להגיע, ההרגשה היא מושלמת. צריכים לשמור על האנרגיות האלה, יש לנו קבוצה מעולה. כל הזמן מדברים על עוד אבל צריכים להאמין במה שיש לנו ובדרך שלנו, זאת מכבי תל אביב".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' על רקע מאמן אריס סלוניקי חרמן בורגוס
"צריכים לבנות את עצמנו ממשחק למשחק". איביץ' | דני מרון

לקראת הגומלין: "התוצאה היא פספוס? גם להם היו כמה החמצות, או יותר נכון הצלות של דניאל פרץ. מרוצים , זו מקדמה משמעותית, אבל ביוון זה משחק אחר. לא נלך להגן, אלא לנצח. שמח על הניצחון". על כושרו: "שיחקתי היום הרבה יותר זמן ממה שתכננו. מרגיש יותר טוב, לא יכול להגיד שהייתי מוכן למשחק, אבל היו צריכים אותי, צריך לקפוץ למים גם אם לא הכי נעימים".

על כך שסגרו את מירוץ האליפות לטובת מכבי חיפה: "בכל השנים שלי במכבי תל אביב לא הסתכלתי על מועדון אחר ולא אעשה זאת גם עכשיו, אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו".

ניר ביטון: "מגיע שאפו גדול לקהל שדחף אותנו כל 90 הדקות. רואים כמה הקהל משפיע על שחקנים, אנחנו ניזונים מהם. נראינו היום הרבה יותר טוב. יש פה קבוצה חדשה, שעם הזמן תהיה הרבה יותר טובה. אנשים אוהבים להספיד ולקטול על ההתחלה, לא מקשיבים לרעשי הרקע, באים לפה ונותנים הכל". על כושרו: "אני מרגיש טוב הגוף בסדר. משחק אחרון שלי היה לפני כמה חודשים אז לא לוקחים סיכונים מיותרים. מוכן לשבוע הבא".

על ערן זהבי: "ערן הוא שחקן מאוד חשוב על המגרש ומחוצה לו. הוא שחקן שמקרין על כולם, את הווינריות ואת הרצון לנצח תמיד. הוא רעב, לא מעניינת אותו הפציעה. הוא ייתן לנו את הגולים. אנחנו קבוצה ונעבוד קשה בשביל ערן והוא יעבוד קשה בשבילנו". גם ביטון נשאל על תמונת האליפות: "לא מתייחסים לרעשי רקע ולמה שאומרים בחוץ. היום זו רק ההתחלה, נהיה הרבה יותר טובים".