"קונצרט של טעויות". ביוון ביקרו את אריס והודו: "זהבי כוכב גדול"

play
שוב בצהוב – כחול. זהבי | דני מרון
קאמבק מהחלומות: ערן זהבי כבש, מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את אריס סלוניקי 06:58

בתקשורת לא ריחמו על הקבוצה מסלוניקי: "כמה כדורים השוער יכול לעצור? הקבוצה נראתה מפוחדת". בורגוס: "אני רגוע - רק המחצית הראשונה מאחורינו". גם השופט לא נותר חף מביקורת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ביוון לא חסכו הערב (חמישי) בביקורת מאריס סלוניקי אחרי ההפסד שלה 2:0 למכבי תל אביב במשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג. לצד הביקורת החריפה, בעיקר על משחק ההגנה, מי שסחט מחמאות היה השוער חוליאן קואסטה, שמנע הפסד גדול יותר.

"השוער חוליאן רשם את אחד ממשחקי חייו ובזכותו אריס הפסידה רק 2:0", נכתב ב-SDNA המקומי, "שינוי המערך לא עזר לאריס שנראתה מפוחדת ועשתה הרבה טעויות. המשימה שלה לעלות שלב היא כעת קשה מאוד".

באתר גם שיבחו את ערן זהבי, שהיה זקוק ל-17 דקות בלבד כדי להבקיע בבכורה המחודשת שלו: "שער יפה של המנהיג החדש והכוכב גדול של מכבי תל אביב".

שוער אריס סלוניקי, חוליאן קואסטה
"שיחק לבד". חוליאן | דני מרון

ב"גאזטה" היווני נכתב הערב: "אריס הרעה חוותה ערב קשה בתל אביב. חוליאן הסנסציוני ביצע כמה הצלות גדולות, אבל הוא היה לבד. כמה כדורים הוא יכול לעצור?"

"מה הייתה החוליה החלשה של אריס? ובכן, איפה להתחיל? הקבוצה נראתה חסרת ארגון וביצעה כמה טעויות נוראיות, בעיקר הרביעייה האחורית ושחקני הקישור האחורי", הוסיפו, "זה היה קונצרט של טעויות אישיות ומכבי תל אביב ניצלה את זה. הקבוצה הישראלית הייתה יכולה לגמור את הסיפור כבר הערב. 25 הדקות הראשונות היו סיוט, שום דבר לא הלך כפי שהם רצו ולא היה שום תיאום בין הקישור להתקפה. זה היה יכול להיות גרוע יותר".

כמו כן, ב"גאזטה" אף העבירו ביקורת על השופט ההולנדי דניס היגלר: "הוא הרשה למכבי תל אביב לבצע עבירות בלתי ספורטיביות ולא שלף לפחות חמישה כרטיסים צהובים במחצית הראשונה. המגמה נמשכה גם אחרי ההפסקה כשלא הרחיק את אנריק סבוריט".

מאמן אריס סלוניקי חרמן בורגוס
"המשחק לא הלך כפי שרצינו". בורגוס | דני מרון

המאמן המפסיד חרמן בורגוס אמר בסיום: "המשחק לא הלך כפי שרצינו למרות שבסוף היו לנו מספר הזדמנויות להבקיע. אני רגוע כי אני יודע שרק המחצית הראשונה מאחורינו. עכשיו צריכים להתכונן לגומלין בבית. צריכים לנצל את המצבים שלנו ולמצוא דרך לנצח. כמו שאמרתי לפני המשחק, מכבי תל אביב קבוצה טובה".