בשוויץ קטלו את לוגאנו, ברדה: "יש לנו שחקנים שוברי שוויון"

play
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה | רויטרס
קרובה לשלב הבא: הפועל באר שבע השיגה 0:2 יקר על לוגאנו בשוויץ 02:30

התקשורת השוויצרית קטלה את יריבת באר שבע בעקבות ההפסד 2:0 במשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג: "הקמפיין גמור". המאמן זכה למחמאות על הכנסת סלמאני, אך לא התלהב: "עשינו רק חצי עבודה". יוספי איש המשחק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שביעות רצון רבה בהפועל באר שבע לאחר ניצחון החוץ הערב (חמישי) 0:2 על לוגאנו במשחק הראשון בשלב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. הקבוצה של אליניב ברדה הציגה משחק טוב מול יריבה בינונית ועלתה ליתרון מנגיחה מוצלחת של תומר יוספי לאחר מבצע יפה של יוג'ין אנסה (39). אסטריט סלמאני המחליף הכפיל עם שער בכורה (85) ומחזיקת הגביע הישראלית תגיע עם יתרון משמעותי לקראת הגומלין בטרנר בשבוע הבא.

היריבה שתמתין למנצחת בין באר שבע לשוויצרים תגיע מהמפגש בין זוריה לוהנסק האוקראינית (אותה מאמן אקס מכבי תל אביב פטריק ואן לובן) לבין אוניברסיטטה קראיובה הרומנית. במשחק הראשון ניצחה זוריה 0:1, הגומלין ייערך ברומניה בשבוע הבא.

שחקן הפועל באר שבע, תומר יוספי, כובש בנגיחה מול לוגאנו
מחזיקת הגביע תגיע לגומלין בישראל עם יתרון משמעותי. יוספי נוגח פנימה | רויטרס

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה אמר בסיום המשחק: "התחלנו את המשחק בצורה טובה, הבקענו שער שהגיע לנו. במחצית השנייה הקבוצה באופן טבעי נמשכה מעט לאחור, אבל עדיין ידענו לסגור בצורה נכונה ולהצליח להבקיע את השני שזה סופר חשוב. מבחינתי עשינו רק חצי עבודה. זו תוצאה שבירה ומסוכנת. צריך לבוא הביתה, לתקן את הטעויות ולהשתפר".

על סלמאני: "אני לא אוהב לדבר על שחקנים באופן פרטני, אבל אמרתי לשחקנים לפני המשחק שיש לנו סגל מאוד חזק. יש לנו שחקנים שוברי שוויון על הספסל. כל מי שנכנס היום היה טוב מאוד בגישה. יש שחקנים בכירים מאוד שלא שיחקו היום, זה לא קל. אבל יש לנו עונה ארוכה וכולם יקבלו דקות".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה
זכה למחמאות מהתקשורת השוויצרית. ברדה | רויטרס

בתקשורת השוויצרית ביקרו את יכולתה לוגאנו. "מבחינתה, הקמפיין האירופי כבר הסתיים", נכתב באתר eticinforma. "זה היה ידוע שלוגאנו נחלשה משמעותית לעומת העונה שעברה, אבל הקבוצה הייתה חלשה מאוד באופן מפתיע. הישראלים המנוסים הציגו משחק קשוח בעוד לוגאנו הייתה חלשה בכל הפרמטרים ונראתה כאילו אין לה כל רצון לשחק".

באתר ביקרו את הכושר הגופני של השחקנים ואת ההכנה של הקבוצה השוויצרית לקראת העונה: "ההכנה לעונה החלה מאוחר מאוד ולא נראה שמשהו יוכל להשתנות בשבוע הבא".

באתר sport השוויצרי בחרו בכובש השער הראשון של באר שבע, תומר יוספי, לאיש המשחק. בנוסף, מאמן מחזיקת הגביע הישראלית אליניב ברדה זכה למחמאות על "מגע הקסם" שלו כאשר הכניס את אסטריט סלמאני בדקה ה-83, וזה גמל לו בשער שתי דקות לאחר מכן.