דארקו קובאצ'ביץ': "הכוכב האדום לא פייבוריטית מול מכבי חיפה"

play
דולב חזיזה עם פרנזי פיירו שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צמד למוחמד, מכבי חיפה חגגה עם 0:4 אדיר על אפולון לימסול 05:58

חלוץ העבר הסרבי מנתח את יחסי הכוחות לקראת המפגש הצפוי: "חיפה קבוצה אגרסיבית ולוחמת, אין סיכוי שהכוכב האדום תקל בה ראש"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בסרביה כבר מתכוננים למפגש בין הכוכב האדום בלגרד למכבי חיפה בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. שתי הקבוצות כבר נמצאות עם רגל וחצי בשלב הבא, אחרי שהסרבים הביסו 0:5 את פיוניק וחיפה גברה 0:4 על אפולון לימסול. אלופת סרביה תהיה נחושה במיוחד מול האלופה הישראלית לאור העובדה שהעפלה לשלב הבתים תכניס לקופת המועדון למעלה מ-25 מיליון יורו, סכום קריטי עבורה.

כך או כך, הסרבים רחוקים מלזלזל בקבוצה של ברק בכר, שנראית בכושר מצוין ורשמה שתי רביעיות בשני המשחקים האחרונים. חלוץ העבר של נבחרת סרביה דארקו קובאצ'ביץ', אף ניתח את יחסי הכוחות בתקשורת המקומית וטען שהסיכויים של שתי הקבוצות שווים.

"אין לי צל של ספק שהכוכב האדום תיקח את חיפה ברצינות, ותדע שמדובר ביריבה קשה. לטעמי לא תהיה פייבוריטית במפגש הזה", אמר קובאצ'ביץ', שמלבד המדים של הכוכב האדום, לבש גם את אלה של אולימפיאקוס בעבר. "אני לא חושב שאולימפיאקוס זלזלה בחיפה", הוא ניתח את התוצאה החריגה בפיראוס. "היא הגיעה למשחק מבלי שנכנסה לקצב העונה, וחיפה הייתה אגרסיבית ומוכנה מהרגע הראשון".

שחקני מכבי חיפה חוגגים
אף אחד כבר לא מעז לזלזל. שחקני חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

אחד משחקני המפתח של חיפה בפתיחת העונה הסוחפת היא עלי מוחמד, שנראה בכושר שיא. גם בניז'ר, מולדתו של הקשר, עוקבים בהנאה אחרי ההתקדמות שלו ואמש התגאו בכך שהצמד שכבש נגד אפולון לימסול התרחש באופן סימבולי ביום העצמאות של הרפובליקה האפריקאית. "מוחמד סידר לניז'ר מתנת יום הולדת. הוא השחקן הכי חם של המדינה שלנו, ונראה בכושר נפלא", ציינו בתקשורת המקומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי