מכבי חיפה תטיס עמה לקפריסין אוהד בן 10 מהדרום ואת אביו

play
זכה למחווה מרגשת ממכבי חיפה. דניאל ג'רבי | אתר רשמי, מכבי חיפה
צמד למוחמד, מכבי חיפה חגגה עם 0:4 אדיר על אפולון לימסול 05:58

דניאל ג'רבי מאשקלון, שניצל הופעה טלוויזיונית בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני כדי לשלוח קריאות עידוד לקבוצתו, זכה למחווה מהמועדון וייצא למשחק מול אפולון לימסול. יעקב שחר: "שמח להעניק להם כמה ימים של שקט"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בעקבות ההסלמה בדרום התראיינו בחדשות 12 תושבי הדרום. אחד המרואיינים היה דניאל ג'רבי בן ה-10 מאשקלון, שסיים את השיחה עם הכתב יונתן ריגר במילות עידוד למכבי חיפה. המועדון מהכרמל הודיע היום (שבת) באתר הרשמי כי לאחר שצפו בשידור, החליטו להזמין את דניאל ואביו כאורחים של הקבוצה בטיסה למשחק הגומלין נגד אפולון לימסול, במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות (שלישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1).

מנהלת ה-VIP של מכבי חיפה, נורית שרון, יצרה קשר עם האב עמי ג'רבי, שחקן העבר של הפועל אשקלון, שהתרגש מהמחווה וסיפר במיידי לבנו על ההפתעה הנעימה. השניים יצטרפו מחר לטיסת הירוקים לקפריסין כמחווה ומתוך כוונה להעניק להם כמה ימים של שקט בצל המצב הביטחוני.

דניאל ג'רבי, אוהד מכבי חיפה
זכה למחווה מרגשת ממכבי חיפה. דניאל ג'רבי | אתר רשמי, מכבי חיפה

נשיא המועדון יעקב שחר: "שמח להעניק להם כמה ימים של שקט ומייחל לשקט עבור כל תושבי הדרום ועוטף עזה". אביו של דניאל, עמי ג'רבי, אמר לאתר הרשמי: "אני לא מאמין, אלו ימים לא פשוטים. תודה על המתנה הזו, דניאל מאושר".

מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה הוסיף: "גם בימים לא פשוטים אלו, למכבי חיפה תפקיד משמעותי בחברה ובקהילה ואנחנו מזדהים עם תושבי הדרום וליבנו איתם. נעשה הכל לשמח את תושבי הדרום שעוברים ימים לא פשוטים. כולנו כמובן מייחלים לביטחון האישי ולחזרה מהירה לשגרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי