גם אימון הפועל תל אביב הופסק. בקבוצה לא יתפשרו על בלם

play
שחקני הפועל תל אביב | אתר רשמי, דוברות הפועל תל אביב
שער נפלא ללאיוס ב-1:3 של הפועל תל אביב על הפועל ירושלים 02:45

הבעלים מאיר תושב, ששהה במתחם חודורוב, התפנה עם השחקנים למקום בטוח. תסכול בצוות המקצועי מהחיפושים אחר חיזוק להגנה. היועצים המשפטיים לא מאפשרים לשי אייזן להתאמן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בדיוק כפי שקרה גם אצל היריבה העירונית, גם האימון של הפועל תל אביב הופסק היום (שבת) בעקבות האזעקות ומטחי הקטיושות אל עבר גוש דן. מתחם חודורוב נמצא כקילומטר מקרית שלום, שם הופסק אימון מכבי תל אביב. מי שהגיע לביקור באימון הוא הבעלים מאיר תושב, שהתפנה למקום בטוח יחד עם השחקנים.

הצוות המקצועי של האדומים, בראשותם של המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים והמאמן קובי רפואה, ממשיך במאמצים לאתר בלם כאשר ישנו תסכול גדול מהעובדה שלא מעט מגעים לא יצאו לפועל. יחד עם זאת, במועדון לא לחוצים וימתינו עד שיימצא השחקן המתאים לחיזוק מרכז ההגנה. בצוות אומרים כי "גם אם נצטרך לפתוח את העונה עם אדי גוטליב, סתיו למקין ואור ישראלוב בלבד, לא נביא בלם בלחץ. אסור לנו ליפול בעמדה הזאת, ראינו מה קרה בשנים האחרונות".

שי אייזן שחקן הפועל תל אביב
לא נותנים לו להתאמן. שי אייזן | אודי ציטיאט

בהפועל תל אביב ממתינים שקבוצה אחרת תקלוט את שי אייזן, אך עד אז, גורמי הייעוץ המשפטי לא מאפשרים לקבוצה לתת לקשר לקחת חלק באימונים. ברגע שאייזן ישתלב בקבוצה אחרת, המועדון יגיש תביעה נגד מ.ס אשדוד על הפרת ההסכם בסך 700 אלף שקל, כאשר גם השחקן עצמו יתבע את המועדון מהדרום במקביל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי