מכבי חיפה תגביר את המאמצים לאזרח את עלי מוחמד

play
עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה חוגג שער | מאור אלקסלסי
צמד למוחמד, מכבי חיפה חגגה עם 0:4 אדיר על אפולון לימסול 05:58

במועדון ינסו לערב גורמים בכירים במשרד הפנים כדי לקדם את ההליך שהחל הקשר לפני מספר חודשים. באשר לסונדגרן, הירוקים יחכו לאזרוח בת זוגו. בכר יבצע רוטציה בגומלין נגד אפולון (ג', 20:00 בספורט1), ינון אליהו צפוי לשחק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במקביל להכנות למשחק הגומלין נגד אפולון לימסול במוקדמות ליגת האלופות מחר (שלישי, 20:00 בספורט1), הנהלת מכבי חיפה מתעסקת בין השאר בניסיון לאזרח את דניאל סונדגרן ועלי מוחמד. הקשר הניז'רי כבר הגיש למשרד הפנים בקשה לאזרחות לפני מספר חודשים ובחיפה ינסו כעת לערב גורמים בכירים במשרד הפנים כדי לזרז את התהליך.

בנוגע למגן השבדי, בת הזוג שלו תחל בתהליך האזרח שלה ורק לאחר מכן יגבירו במועדון מהכרמל את המאמצים להשיג לסונדגרן מעמד של תושב ארעי. מעבר לכך, במכבי חיפה יאיצו את המגעים להארכת החוזים של בוגדן פלאניץ' ונטע לביא.

דניאל סונדגרן, מגן מכבי חיפה
מכבי חיפה מקווה לאזרח גם אותו. סונדגרן | מאור אלקסלסי

בכל הנוגע להכנות לגומלין מול אפולון, ברק בכר שומר את הקלפים קרוב לחזה. מאמן הירוקים לא תרגל הרכב באימון אתמול וגם השחקנים לא יודעים מה מוא מתכנן לקראת המשחק, אך ההערכה היא שתהיה רוטציה משמעותית ושחקנים כמו סאן מנחם, עומר אצילי, מוחמד אבו פאני וניקיטה רוקאביציה יפתחו.

אתמול נחתה הקבוצה בקפריסין והיום היא תערוך את האימון המסכם, כאשר במהלך היום ינחת גם ינון אליהו שלא המריא עם חבריו מסיבות אישיות. גם המגן שהגיע ממכבי פתח תקוה צפוי לקבל דקות ראשונות במוקדמות ליגת האלופות, כשגם אם לא ישולב ב-11, הוא ייכנס במחצית השנייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי