אופ"א הודיעה להפועל באר שבע: תצטרכו לארח בנתניה או בחיפה

play
שחקני הפועל באר שבע חוגגים שער של יוג'ין אנסה | מאור אלקסלסי
קרובה לשלב הבא: הפועל באר שבע השיגה 0:2 יקר על לוגאנו בשוויץ 02:30

האדומים הבהירו כי המצב הבטחוני בדרום הושב על כנו ושאין מניעה בקיום משחק הגומלין נגד לוגאנו ביום חמישי באצטדיון טרנר, אבל באופ"א לא השתכנעו. במועדון מתכוונים להילחם בהחלטה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אופ"א הודיעה להפועל באר שבע שתצטרך לארח את לוגאנו במשחק הגומלין במוקדמות הקונפרנס ליג באצטדיון נתניה או חיפה, לאור המצב הבטחוני. בקבוצה שיגרו הבוקר (שני) מכתב לאופ"א בו הבהירו כי לאחר הפסקת האש שהושגה אמש בין ישראל לג'יהאד האיסלמי, המצב הבטחוני בדרום הארץ הושב על כנו וכי אין טעם עוד לדון באי קיום המשחק מול לוגאנו ביום חמישי באיצטדיון טרנר. למרות זאת, באופ"א לא השתכנעו והחליטו שהקבוצה תיאלץ לנדוד צפונה כדי לארח את המשחק.

המכתב שבאר שבע שלחה היה תגובה לנוכח השאילתה שהפנתה לוגאנו שלשום לאופ"א ובה ביקשו השוויצרים להבין האם הם צריכים לטוס לשחק בישראל בזמן שעשרות קילומטרים בלבד מבאר שבע מתחוללת לחימה. באר שבע מתכוונת כעת לערער על ההחלטה ולהילחם בה, בתקווה שהמשחק בכל זאת ישוחק במגרשה הביתי. כזכור, באר שבע השיגה מקדמה משמעותית במשחק בשוויץ בו ניצחה 0:2. אם תעפיל לשלב הבא, תפגוש את זוריה לוגנסק האוקראינית או אוניברסיטטה הרומנית.

שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד, מול ז'אן צלאר, שחקן לוגאנו
באר שבע תיאלץ להצפין? | רויטרס

במועדון בטוחים שאם הערעור יתקבל והמשחק ייערך בטרנר, אוהדי הקבוצה ימלאו את היציעים כדי לדחוף את הקבוצה להשלים את המשימה אחרי הניצחון הנהדר ביום חמישי האחרון בלוגאנו. "אחרי המתח שהיה כאן בסוף השבוע האחרון, בטוח שהאוהדים ירצו להשתחרר ביציעים ולהוציא את כל האנרגיות לטובת ההעפלה לשלב הבא", אמרו במועדון הבוקר.

שחקן הפועל באר שבע דור מיכה
ערך בדיקת פוליגרף פרטית ונמצא דובר אמת. דור מיכה | אודי ציטיאט

ללא קשר למשחק עצמו, דור מיכה ערך בימים האחרונים בדיקת פוליגרף פרטית בה השיב בשלילה לגבי השאלות הקושרות אותו לשימוש בסמים כפי שעלו מהתחקיר בערוץ "13". מיכה נמצא דובר אמת בבדיקה והציג אותה לאלונה ברקת. הוא הכחיש שימוש בסמים גם באשר אליו וגם באשר לקטינות עמן הוא היה באותו ערב. במהלך הבדיקה נשאל מיכה גם באשר לשימוש באלכוהול ולהשקיית הקטינות. הוא השיב בשלילה וגם נמצא דובר אמת. מיכה הגיש את ממצאי הבדיקה להפועל באר שבע.