אוהדי אום אל פאחם מחו, בעירייה זעמו: "חבלה ברכוש ציבורי היא קו אדום"

אבוקה בפתח בניין העירייה | אתר רשמי, יחצ

קומץ מאוהדי הקבוצה ריססו כתובות וזרקו אבוקה לעבר בניין העירייה כמחאה בעקבות הסחבת בפתיחת האצטדיון החדש. בעירייה כעסו: "זה מעשה פחדני ופשע נגד הציבור"

(גודל טקסט)
אוהדי הפועל אום אל פאחם מוחים
אבוקה בפתח בניין העירייה | אתר רשמי, יחצ

הפועל אום אל פאחם שיחקה היום בחוץ נגד אחי נצרת במסגרת גביע הטוטו בלאומית, אלא שלאחר המשחק בשעת לילה מאוחרת קומץ מאוהדי הקבוצה הגיעו לקרבת בניין העירייה של אום אל פאחם, ריססו כתובות בכניסה לבניין וגם השליכו לעברו אבוקה.

הסיבה למחאה של האוהדים היא ככל הנראה על רקע עיכובים בפתיחת האצטדיון החדש. בעירייה מצידם הדגישו כי עשו את כל שביכולתם כדי לפתוח את האצטדיון בהקדם האפשרי, אך מסרו כי "השחתת הרכוש הציבורי שברשות הרבים ובבניין העירייה היא מעשה בלתי נסבל ובלתי מתקבל על הדעת לחלוטין".

אוהדי הפועל אום אל פאחם מוחים
הכתובות בכניסה לבניין | אתר רשמי, יחצ

העירייה מסרה כי גויסו מיליונים להשלמת פרויקט האצטדיון. ועל האירוע הערב בפתח בניין העירייה מסרה כי מדובר במעשה פחדני, לא פחות, לא מוסרי ופשע גדול נגד הציבור באום אל פאחם, והוא לא מייצג את התושבים בעיר.

העירייה טוענת שגייסה 20 מיליון ש"ח לטובת הפרוייקט והוא נמשך זה שנתיים. בינתיים שיחקה הפועל אום אל פחם את משחקי הבית שלה בעפולה, נוף הגליל עכו ועוד. האוהדים קיוו כי כבר עם פתיחת העונה יוכלו להנות ממשחקים ביתיים במגרש הביתי, אבל מסתמן כי נדרשים עוד חדשים של עבודה, לפחות, ועל כך התעורר זעמם של האוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי