הפועל תל אביב השעתה את גוטליב עד יום א', לא ישחק נגד בית"ר

play
שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב | מאור אלקסלסי
משחק מטורף בבלומפילד: 2:3 לאשדוד על הפועל ת"א בדקה ה-95 03:28

הבלם כעס על קנס שהושת על חלק מהשחקנים ודחף את המנהל המקצועי בוקסנבוים. גורמים במועדון: "הוא התנהג בצורה מבישה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה הערב (חמישי) שהבלם אדי גוטליב הושעה עד יום ראשון בעקבות עבירת משמעת. המשמעות היא שגוטליב לא ישחק נגד בית"ר ירושלים ביום שבת בגביע הטוטו (20:15, ספורט3).

בהודעה של האדומים נכתב: "בסיום שיחה שניהל המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים עם שחקני הקבוצה, הבלם ניגש לחדרו והביע את מורת רוחו מהחלטתו של המנהל המקצועי להשית קנס על חלק משחקני הקבוצה שלא נשמעו להוראות הצוות הרפואי במקרה מסוים".

לפי השחקנים, הם היו צריכים להביא תוצאות של בדיקות דם עד ה-10 באוגוסט, אבל רובם לא עשו זאת ולכן ספגו קנס. גוטליב נכנס לחדר של בוקסנבוים בעצבים ולא נענה לבקשת המנהל המקצועי לצאת. על פי העדויות, הבלם דחף את בוקסנבוים והנוכחים במקום היו צריכים להפריד.

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב, מול וויליאם טוגי, הפועל ירושלים
בלגן במתחם חודורוב. גוטליב | ברני ארדוב

מהפועל תל אביב נמסר: "אנו רואים זאת בחומרה והתנהגות זו אינה מקובלת על הנהלת המועדון והצוות המקצועי. אדי יקבל את האפשרות לספר את הצד שלו בתקרית, בוועדת משמעת פנימית שתתקיים ביום ראשון".

גורמים במועדון היו חריפים יותר מאשר ההודעה הרשמית: "התנהגות מבישה של גוטליב, אולי היה צריך לתת לו השעייה גדולה יותר, הוא חוצפן".

גוטליב בן ה-29 הוא אחד השחקנים הוותיקים בהפועל תל אביב. הוא הגיע לקבוצה לראשונה ב-2015, עזב לעונה אחת באורנבורג הרוסית (2019/20) ולמעשה עומד להתחיל את העונה השביעית שלו במדים האדומים.