מאמץ לחתום עם פרץ ודסה לקראת הפלייאוף. שבחים להגנה ולזהבי

play
המנהלת סידרה למכבי תל אביב משחק ביום ראשון. זהבי וחוזז | אתר רשמי, מכבי תל אביב
ערן זהבי שוב כבש, מכבי תל אביב העפילה שלב למרות הפסד 2:1 לאריס סלוניקי 04:49

מכבי תל אביב תחדש את המגעים עם מגן וקשר הנבחרת בתקווה לסגור איתם פרטים אחרונים ולרשום אותם למשחק הראשון מול ניס. החמישייה האחורית בניצוחו של שרן ייני סחטה מחמאות, וזהבי שוב הכריע: "אפילו הוא לא חלם על סיפתח כזה". ומתי יגיע בלם זר?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

התרגשות גדולה במכבי תל אביב אחרי ההעפלה לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג בו תפגוש הקבוצה את ניס הצרפתית. המשחק הראשון יתקייפ בבלומפילד ביום חמישי והגומלין בצרפת. כל השדרה הניהולית של מכבי תל אביב נכחה אמש (חמישי) במשחק בסלוניקי וכולם היו במתח רב בדקות הסיום אחרי ההרחקה של דן גלזר. בסיום, למרות ההפסד 2:1 נרשמו חיבוקים, נשיקות ושמחה רבה באזור חדר ההלבשה.

"חבורה של גברים", אמרו אמש במכבי תל אביב על השחקנים. "אפשר לדבר על הרבה דברים, אבל אווירה כמו שהייתה כאן לא מוצאים בהרבה מגרשים. ונשארנו בעשרה שחקנים חצי שעה ובכל זאת כולם נתנו מעצמם הכל כדי לעבור לשלב הבא. זה פשוט מרגש לראות עד כמה השחקנים השקיעו מעצמם מול יריבה איכותית ובאצטדיון מאוד ביתי".

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט
משחק הקרבה אדיר. אנריק סבוריט | אתר רשמי, מכבי תל אביב

מי שגרפו המון מחמאות היו שחקני ההגנה. על אף שמכבי תל אביב הפסידה את המשחק וספגה שני שערים, הראשון בפנדל מפוקפק, התחושה אצל כולם הייתה שמכבי תל אביב נתנה הכל. שרן ייני בגיל 35 ושמונה חודשים ניהל את קו ההגנה, כשלצידו ניר ביטון שמוכיח שוב עד כמה היה נכון לצרף אותו ואנריק סבוריט ששיחק בשקט ובביטחון. אנדרה ז'ראלדש מצד ימין נתן את אחד ממשחקיו הטובים במכבי תל אביב ובצד שמאל עשה מתן חוזז עבודה נהדרת בעמדה שהוא לא נולד לתוכה.

לצד כל החמישייה האחורית, היה זה שוב ערן זהבי מהספסל עם שער אופייני שבסופו של דבר היה גם השער שהעלה את מכבי תל אביב לסיבוב הבא. "אין כבר מילים לתאר את ערן", אמרו אמש בקבוצה. "אפילו הוא לא יכול היה לחלום על סיפתח כזה של שני שערים כל כך דרמטיים וחשובים בצמד המשחקים שלו, כשהוא עולה רק מהספסל".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי
שוב מכריע משחקים עבור מכבי תל אביב. זהבי | אתר רשמי, מכבי תל אביב

הבוקר יחדשו במכבי תל אביב את המגעים עם דור פרץ ואלי דסה כדי לסגור איתם את כל הפרטים. מכבי תל אביב צריכה להגיש לאופ"א עד חצות את הסגל שלה למשחקים מול ניס, אבל היא עדיין יכולה לרשום שני שחקנים נוספים עד 24 שעות לפני המשחק הראשון, כך שיש לה זמן. פרץ ודסה אמורים לחתום בקבוצה ולהיות בסגל למשחקים מול ניס, אבל ספק אם יצליחו לסייע מאחר שלא התאמנו במסגרת קבוצתית כל הקיץ.

באשר לבלם זר, מכבי תל אביב ממשיכה במהלכים לסגור עם אחד כזה, אבל אחרי המפגשים מול אריס סלוניקי, הלחץ מעט ירד שכן ביטון, ייני וסבוריט עשו עבודה טובה מאוד בצמד המשחקים והם גם ימשיכו יחד בהרכב בחמישי הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי