ברדה ביקש צמד זרים קדמיים. מחמאות על השינויים שעשה בהפסקה

play
הדרומיים בדרך לשלב הבא | דני מרון
עשתה את העבודה: הפועל באר שבע עלתה לשלב הבא עם 1:3 על לוגאנו 04:21

מאמן באר שבע משוכנע שעם חיזוק נכון יוכל להתמודד גם בשלב בתים אירופי וגם להיאבק על האליפות. בקבוצה שיבחו אותו על התגובה במחצית מול לוגאנו, ויטור פרגן לספורי: "הוא היה חסר לנו מאוד"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע כבר מתחילים להריח את שלב הבתים של הקונפרנס ליג, אבל מודעים לכך שהקבוצה צריכה עוד כלים התקפיים איכותיים. המאמן אליניב ברדה התחיל כבר אמש (חמישי) במסיבת העיתונאים אחרי ה-1:3 על לוגאנו להצביע על קראיובה הרומנית כיריבה מאוד קשה בשלב הפלייאוף, אבל בקבוצה חשים שהם בכיוון הנכון לעשות את מה שלא הצליחו בעונה שעברה כשהודחו על ידי אנורתוזיס פמגוסטה, רגע לפני שלב הבתים.

"אנחנו הולכים עכשיו לשני גמרי גביע", הכניס ברדה כבר אמש את כל הקבוצה לדריכות חדשה. "שיחקנו ארבעה משחקים באירופה ועברנו שתי יריבות איכותיות, במיוחד לוגאנו, אבל עכשיו יש לנו התמודדות מול קבוצה טובה מאוד שתרצה כמונו להגיע לשלב הבתים".

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם חאתם עבדלחמיד
יש עדיין לאן לשאוף. ברדה עם אלחמיד | דני מרון

ברדה סיפר אמש בפתיחות כי ביקש מאלונה ברקת ומההנהלה להתחזק בעוד שני שחקנים ולא רק בשחקן אחד. "אני יודע ומכיר את הניסיונות האמיתיים של הבעלים וההנהלה לצרף עוד שחקנים כדי להכניס לנו עוד איכות להתקפה", סיפר המאמן שמשוכנע כי אם יקבל עוד שני שחקנים ויגיע לשלב הבתים, יצליח להתמודד בעונה הקרובה גם באירופה וגם כאן בארץ על האליפות.

בקבוצה הודו אמש כי שיחקו רע מאוד במחצית הראשונה, אבל בהפסקה ידע ברדה לאפס את השחקנים, לשנות מערך ולתת דגשים נקודתיים כדי שהקבוצה תחזור למחצית שנייה טובה מאוד במהלכה תכבוש את השערים שניצחו את המשחק.

מיגל ויטור שוב קיבל הרבה קרדיט על השער שכבש בראש. הבלם פירגן למוסר. "אמרתי לרמזי שהוא היה חסר לנו כל כך הרבה זמן. לי הוא מאוד חסר כשהוא לא משחק, כי אני יודע לאן הוא ירים לי את הכדורים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי