בעלי בני ריינה מנסה לגייס משקיעים מהמפרץ להקמת אצטדיון בכפר

play
סעיד בסול, הבעלים של בני ריינה | מאור אלקסלסי
טעות קשה של אבו ניל עזרה לבני סכנין לנצח 1:2 את בני ריינה 02:48

ב-i24News פורסם כי היו"ר סעיד בסול נפגש עם אנשי עסקים בביקורו האחרון בצרפת, במסגרת המאמצים לממן מגרש ביתי חדש. אחרי שקיבל הזדמנות שנייה ואכזב, שילונגו ישוחרר

(גודל טקסט)

במסגרת ניסיונותיה לתקוע יתד בליגת העל לאחר שטיפסה אליה תוך שש מייסודה המחודש, מכבי בני ריינה פועלת במטרה לממן הקמה של אצטדיון ביתי בכפר ריינה. אמש (רביעי) פרסם כתב i24News, אדהם חביב אללה, כי בעלי בני ריינה פנו למשקיעים מהמפרץ בבקשה לסיוע בבניית אצטדיון.

סעיד בסול, יו"ר המועדון, אמר בריאיון ל-i24News כי גורמים חיצוניים יסייעו לבני ריינה בהקמת מגרש ביתי חדש, זאת לאחר שבסול נפגש עם משקיעים פוטנציאליים במהלך ביקורו האחרון בצרפת. את אותם משקיעים מכיר היו"ר מעסקי גידול הסוסים. נכון להיום מארחת העולה החדשה את משחקיה באצטדיון גרין אשר בנוף הגליל.

סעיד בסול בעלים מכבי בני ריינה
מנסה לגייס משקיעים מהמפרץ. סעיד בסול | ברני ארדוב

בנושא אחר, הצוות המקצועי בראשות המנהל ירון הוכנבוים והמאמן אדהם האדיה הגיע להחלטה עקרונית לשחרר את בנסון שילונגו, שכבר קיבל הודעה על כך לפני כשלושה שבועות, אך הוחלט לתת לו צ'אנס נוסף במשחקי גביע הטוטו. אחרי שאכזב במשחקים האחרונים, כולל ההפסד 2:1 לבני סכנין אמש, החלוץ ישוחרר ובני ריינה תחפש חלוץ זר שיתפוס את מקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי