בדרך להפתעה? מכבי תל אביב ניצחה את ניס 0:1 במשחק הראשון

play
שחקן מכבי תל אביב סטיפה פריצה | דני מרון
פרץ כיכב, פריצה עקץ: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את ניס 04:10

פריצה עקץ בדקה ה-74 והצהובים השיגו יתרון יקר לקראת הגומלין בשבוע הבא. האורחת החמיצה כמה הזדמנויות נהדרות ושילמה ביוקר, החבורה של איביץ' תשלים את העבודה ותעלה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג?

(גודל טקסט)

ניצחון מרשים הערב (חמישי) למכבי תל אביב, 0:1 על ניס במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הצהובים יתארחו בעיר הריביירה ביום חמישי הבא, אבל גם אם יפסידו בהפרש של יותר משער אחד ויודחו – התוצאה הערב נגד יריבה חזקה במיוחד, תיתן להם רוח גבית חזקה. הבעלים מיטש גולדהאר ישב ביציע ובוודאי נהנה.

חצי השעה הראשונה הייתה במעמד צד אחד. ניס שלטה, לחצה, הניעה כדור ועם קצת יותר ריכוז, הייתה כובשת 2-3 שערים וגומרת סיפור מהר. בדקות הללו השחקנים של לוסיאן פאבר הראו שהם יותר מהירים, יותר חזקים, יותר חכמים, כמצופה מכדורגלנים בקבוצת צמרת צרפתית שפוגשת יריבה ישראלית.

אלא שאחרי כ-30 דקות, מכבי תל אביב פתאום השתחררה. הצהובים הצליחו לכפות משחק די מאוזן ובמחצית השנייה גם הרחיקו את האדומים-שחורים מהרחבה של דניאל פרץ. ערן זהבי שפתח לראשונה מאז שחזר, כמעט לא הורגש ובדקה ה-69 סטיפה פריצה נכנס במקומו. 5 דקות לאחר מכן הקרואטי ניצל היסוס של קספר שמייכל כדי להקפיץ את האלפים ביציעי בלומפילד לשמיים.

ניס עשתה כמה שינויים וניסתה ללחוץ, אבל מכבי תל אביב הייתה אגרסיבית, סבלנית וחכמה והדפה אותה בדקות שנותרו עד הסיום. יתרה מכך, הצהובים כמעט עלו ל-0:2 – תוצאה שהייתה מבטיחה הרבה מאוד לקראת השבוע הבא. בסופו של דבר ניצחון יקר ומכבי תל אביב תנסה להשלים סיפור בשבוע הבא.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
ניצחון יוקרתי. מכבי תל אביב | דני מרון

הרכבים

מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, שרן ייני, ניר ביטון, אנריק סבוריט, מתן חוזז, יוריס ואן אובריים, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

ניס: קספר שמייכל, יוסף עטאל, ז'אן-קלר טודיבו, דאנטה, מלווין באר, קפלן תוראם, מריו למינה, ארון ראמזי, רארש איליה, קלווין סטנגס, אנדי דלור.