עמית כהן חתם לעונה נוספת בבית"ר, מו"מ מתקדם להחזרת מחיאס

play
עמית כהן באימון בית"ר ירושלים | אתר רשמי, בית"ר ירושלים
זלאטנוביץ' התפוצץ עם שלושער ובישול ב-1:4 של מכבי נתניה על בית"ר 04:18

המגן ששיחק בקבוצה אשתקד ממשיך לעונה שנייה, הבלם ששייך ללגאנס הספרדית מעוניין לחזור לבירה. הירושלמים גם בעקבות יובל אשכנזי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים משוועים לבלם זר, ופועלים במטרה להחזיר את ג'וסואה מחיאס לקבוצה. בלם נבחרת ונצואלה, ששיחק בקבוצה מהבירה בעונה שעברה ושייך ללגאנס הספרדית, הביע רצון לחזור והצדדים נמצאים כעת במשא ומתן מתקדם. במועדון התלבטו לגבי הבלם בשל התנהלותו לאורך העונה שעברה, אך היכולת המקצועית הטובה, יחד עם העובדה כי קשה לקחת סיכונים בשלב כזה של החלון, הביאו את בית"ר לפנות לשחקן ולנסות להחזירו.

בצוות המקצועי הייתה שביעות רצון מצירופו של אדוארדו גררו, אחד השמות הראשונים שאבוקסיס רצה לצרף עם הגעת ברק אברמוב. גררו רצה עד שלשום לשחק אך ורק באירופה, אך השתכנע לשחק עוד עונה בישראל, כאשר רק האופציה של בית"ר הייתה רלוונטית מבחינתו.

ג'וסואה מחיאס שחקן בית
הפתרון של בית"ר לסוגיית הבלם הזר? מחיאס | דני מרון
אדוארדו גררו באימון בית"ר ירושלים
אימון ראשון בבית"ר ירושלים. אדוארדו גררו | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

מי שבוודאות ישחק גם העונה במועדון הוא עמית כהן, שחתם לעונה נוספת בקבוצה וימשיך לשנה שנייה בבירה. המגן בן ה-23, שפספס חודשים רבים אשתקד בשל פציעה וערך 12 הופעות בלבד, כבר לקח חלק באימון הבוקר של הקבוצה.

בצוות רוצים לצרף קשר, כאשר יש ניסיונות לשדך את יובל אשכנזי לקבוצה. בשלב הזה הפערים גדולים, כאשר אשכנזי מרוויח שכר גבוה במכבי נתניה, אך במועדון לא מתכוונים לוותר והשיחות יימשכו. מחר יערוך ברק אברמוב מסיבת עיתונאים ראשונה כבעלי בית"ר.