"החתימה בשעות הקרובות": אושר דוידה עבר בדיקות רפואיות

play
אושר דוידה, הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי
תיקתקנו, קליפ סיום היום 22.8 06:02

שחקן הכנף של הפועל תל אביב הגיע למתחם של סטנדרד ליאז', על פי התקשורת הבלגית יחתום עוד היום על חוזה לשלוש שנים

קבוצות: סטנדרד ליאז'
(גודל טקסט)

ההכרזה על החתמתו של אושר דוידה בסטנדרד ליאז' עשויה להיות עוד הערב (שני). בתקשורת הבלגית פורסם לפני זמן קצר ששחקן הכנף של הפועל תל אביב הגיע למתחם המועדון ועבר בדיקות רפואיות, לקראת "חתימה לשלוש השנים הבאות כבר בשעות הקרובות", כך על פי הידיעות בתקשורת המקומית.

דוידה בן ה-21 יעבור לליאז' תמורת 1.6 מיליון יורו ובמהלך שלוש שנות החוזה יהנה משכר של 350 אלף יורו בכל עונה לפני בונוסים. כידוע, דוידה לא נכלל בסגל הפועל תל אביב בהפסד להפועל חיפה בשבת במחזור פתיחת ליגת העל לאחר שיום קודם לכן התלונן על מתיחה באימון, בעוד אתמול לא התייצב לאימון הבוקר מאחר שהמריא לבלגיה – אולם בצוות המקצועי של הפועל תל אביב טענו כי יציאתו לאירופה נעשתה מבלי שעודכנו או ידעו שהשחקן לא מגיע לאימון הבוקר.

אושר דוידה שחקן הפועל תל אביב חוגג שער
"הכרזה בתוך שעות". אושר דוידה | דני מרון

דוידה בן ה-21 שותף ב-74 משחקים בליגת העל ובעוד שבעה בגביע המדינה ובמאזנו 11 שערים ושישה בישולים. הוא יהיה הישראלי התשיעי בהיסטוריה בסטנדרד ליאז' – אחרי רוני רוזנטל, שלום תקוה, סלים טועמה, רמי גרשון, מאור בוזגלו, דודו ביטון, טל בן חיים וגם עדן שמיר שישתף איתו פעולה העונה בקבוצה. ישראלי נוסף שהיה בסטנדרד ליאז' הוא גיא לוזון שאימן את הקבוצה .

סטנדרד ליאז' זכתה בעברה ב-10 אליפויות בלגיה, האחרונה שבהן ב-2017/18, עונה שבה השלימה דאבל מקומי עם זכייה בגביע. העונה היא חווה פתיחת עונה לא פשוטה ואחרי חמישה מחזורים במאזנה ניצחון אחד בלבד, תיקו ושלושה הפסדים.