סונדגרן: "למכבי חיפה יש יותר אוהדים בתל אביב מאשר בחיפה"

play
מכבי חיפה מקווה לאזרח גם אותו. סונדגרן | מאור אלקסלסי
בעלי מכבי חיפה יעקב שחר לצד המנהל המקצועי גל אלברמן 04:51

השבדי התראיין במולדתו אחרי ההעפלה לליגת האלופות: "המנהרה בבלגרד הסריחה משתן, האווירה שם חולה". וגם: ההחלטה לבעוט לשער מכמעט 30 מטר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הגרלת ליגת האלופות תיערך הערב (חמישי, 19:00) וההתרגשות בכרמל רבה. מכבי חיפה חוזרת למפעל הכי יוקרתי בכדורגל בפעם השלישית בתולדותיה ואחרי היעדרות של 13 שנה, אבל לא רק בישראל מתרגשים מההישג. גם בתקשורת השבדית מתלהבים לאור העובדה שאחד מגיבורי המשחק בבלגרד נגד הכוכב האדום הוא דניאל סונגרן, המגן הימני שהצטרף הקיץ לירוקים.

סונדגרן, שהבקיע את השער המצמק שהחזיר את אלופת ישראל לחיים בגומלין ביום שלישי, התראיין ל"aftonbladet" וסיפר: "התחושות מטורפות, חיכו לנו המון אוהדים בשדה התעופה בישראל ואני חושב שהרוב עדיין לא עיכלו את מה שעשינו. ידעתי שאנחנו קבוצה טובה אחרי שהבסנו את אולימפיאקוס, אבל לשחק בבלגרד ולעבור את הכוכב האדום בבית שלה עם כל מה שכרוך בזה, זה כבר דבר אחר לגמרי".

דניאל סונדגרן, מכבי חיפה
הגשים חלום. סונדגרן | מאור אלקסלסי

עוד אמר השבדי על ה-2:2 בדרך לליגת האלופות: "בהתחלה זה היה ממש מגניב, אבל התחלת המשחק שלנו הייתה סיוט ופיגרנו 2:0 אחרי 43 דקות. לשמחתי קיבלתי כדור מחוץ לרחבה והרגשתי שנשארו רק שניות אחרונות למחצית, אז בעטתי למרות שזו לא פעולה שאני מרבה לעשות. כשאני בועט זה לרוב הופך למסוכן ולשמחתי הכדור נכנס וזה היה שווה את הכל, גם אם מדובר בגול שנובע מטעות שוער. הרגשנו גם ששחקני הכוכב בלא בגישה הנכונה, במנהרה הם צרחו אחד על השני ואחרי השער שלי הביטחון שלהם נפגע".

על האווירה בבלגרד הוסיף: "זה אצטדיון חולה. יש שם קרוב ל-55 אלף אוהדים משוגעים. אנחנו גם צריכים לעלות לדשא דרך מנהרה חשוכה ומלאת גרפיטי באורך 60 מטר ושהסריחה מריח של שתן. אפשר לומר שהאווירה שם אווירה חולנית".

לסיום אמר המגן: "האוהדים בישראל מאוד חמים, אם אתה מבקיע אתה מבחינתם אלוהים והם מנשקים אותך ומחבקים אותך ברחוב ברמה שאתה כמעט צריך להגן על עצמך. אמרו לנו שיחכו לנו 10,000 אוהדים בשדה התעופה וזה מטורף. למכבי חיפה אולי יש יותר אוהדים בתל אביב מאשר בחיפה".

משחקים וזוכים בפרסים – הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1