מכבי חיפה תנסה להחתים את רובן וזו וכריסטיאן לואינדמה עד שישי

play
רובן וזו בלם לבנטה | GettyImages, Aitor Alcalde Colomer
שלושער ובישול לאצילי ב-1:4 של מכבי חיפה על מכבי נתניה 06:13

הירוקים בעקבות הבלמים של לבנטה וגלאטסראיי, ומנסים להוריד את דרישות הטורקים שעומדות על כ-4 מיליון יורו, כאשר הרישום לליגת האלופות ייסגר בסוף השבוע. גם צירוף עדן שמיר על הפרק, במועדון מאמינים שיגיע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה נמצאת במרוץ נגד השעון כדי להחתים צמד בלמים וקשר מרכזי עד יום שישי, אז ייסגר מועד הרישום לליגת האלופות. בעוד שבעמדות הבלמים רוצים הירוקים להנחית שני זרים, בחסות הענקת מעמד התושבות לעלי מוחמד שצפוי לקבל תוקף רשמי בימים הקרובים, הרי שבקישור החליטה האלופה לנסות להחתים את עדן שמיר ותאיץ את הפעולות לרכישת השחקן מסטנדרד ליאז' הבלגית בימים הקרובים.

שמיר כבר שיחק תחת ברק בכר ומאוד מוערך על ידו. במכבי חיפה מאמינים כי הסיכויים לצרף את הקשר טובים, כאשר סוכנו שנמצא בבלגיה ינסה לקדם היום את העסקה.

עדן שמיר שחקן מכבי תל אביב
מוערך על ידי בכר. עדן שמיר | ברני ארדוב

באשר לבלמים, אחרי שמקסימיליאנו קופרייה ופיליפ בנקוביץ' ירדו מהפרק, האלופה פועלת במרץ לצירוף מועמדים אחרים ואחד השמות המובילים הוא זה של רובן וזו הפורטוגלי. הבלם, שמשתייך ללבנטה ובאמתחתו ניסיון עשיר בליגה הבכירה בספרד, מחפש קבוצה חדשה בעקבות הירידה לליגת המשנה. בחיפה עקבו אחריו זמן רב וכעת ינסו להביאו.

וזו בן ה-28 גדל בוויטוריה סטובאל הפורטוגלית וב-2013 הוא נרכש על ידי ולנסיה, בשורותיה חתם לארבע שנים. ב-2016 הוא הושאל לגרנאדה וב-2019 עבר ללבנטה, במדיה הוא רשם 94 הופעות, כאשר שווי השוק שלו מוערך כיום ב-4 מיליון יורו.

אפשרות נוספת שנבדקה היא זו של הבלם הקונגולזי כריסטיאן לואינדמה, ששייך לגלאטסראיי הטורקית. בחיפה רוצים מאוד לראות את הבלם מצטרף, אולם בשלב זה הדרישות של גלא גבוהות מאוד, כאשר לפי ההערכות באיסטנבול דורשים כמעט ארבעה מיליון יורו. במועדון מהכרמל פועלים במטרה להפחית את תג המחיר.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם עוזרו גיא צרפתי
בכר ומכבי חיפה ממשיכים לחפש בלמים | ברני ארדוב

בעניין אחר, אוהדי מכבי חיפה דרוכים לקראת פרסום מתווה הכרטיסים למשחקי ליגת האלופות. הירוקים יעניקו קדימות לבעלי המנויים למשחקי הבית, ובנוסף מחכים לראות האם אוהדי פריז סן ז'רמן יגיעו לישראל ב-14 בספטמבר, או שמא יהיה ניתן "להפשיר" כרטיסים נוספים לטובת הקהל החיפאי.

היכנסו עכשיו לליגת החלומות הרשמית, הרכיבו את נבחרת החלומות שלכם, שחקו עם כל החברים ואולי תזכו במגוון פרסים, ביניהם: טיסות לחו"ל, רכב חדש, XBOX ועוד. אל תחכו לדקה ה-90, התחילו לשחק.