צפו: אורוש ניקוליץ' חזר לשחק אחרי כשלוש שנים ומיד הבקיע

play
אורוש ניקוליץ', קשר מכבי תל אביב | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.8 05:28

אחרי 17 דקות בשלוש שנים במכבי תל אביב, הסרבי עלה להופעת בכורה בוויבודינה ותוך פחות משלוש דקות כבש בביצוע נהדר: "יכולתו לא מוטלת בספק, יהיה שחקן משמעותי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

באוקטובר בשנה שעברה עזב אורוש ניקוליץ' את מכבי תל אביב. הקשר שהגיע כהבטחה גדולה העביר שלוש שנים בקריית שלום, אבל במהלכן בעיקר סבל מפציעות שונות ויש גם שיגידו משונות, רשם שתי הופעות בלבד ועזב בקול ענות חלשה.

ליתר דיוק, 17 דקות בלבד רשם ניקוליץ' באותן שלוש שנים. לישראל הוא הגיע בדצמבר 2018 בהעברה חופשית מדינמו מינסק ובחוזה לארבע שנים וחצי בתור מי שאמור להיות אחד מעמודי התווך שעליהם תישען הקבוצה, אבל הסרבי שבדצמבר הקרוב חגוג את יום הולדתו ה-29 בילה בשיקום הרבה יותר מאשר על כר הדשא עד שחוזהו הותר.

צפו בשער של אורוש ניקוליץ'

אמש (שלישי) השלים ניקוליץ' קאמבק מופלא מבחינתו. לראשונה מאז אותן 17 דקות במשחקים מול בית"ר ירושלים והפועל חדרה באותו שבוע, ב-28 בספטמבר וב-5 באוקטובר 2019 בהתאמה, הוא אתמול עלה מהספסל להופעת בכורה בוויבודינה הסרבית שאליה הצטרף ב-1 ביולי – ומצא את הרשת.

וויבודינה נובי סאד אירחה את רדניצ'קי במסגרת המחזור התשיעי וניצחה אותה 0:3, אבל רגע השיא הגיע בדקה ה-82 – אז אקס מכבי תל אביב הניף את רגל שמאל ומקצה הרחבה קבע את תוצאת המשחק והיה שותף לניצחון המשכנע ביותר של קבוצתו העונה, שלוש דקות אחרי שעלה מהספסל. וויבודינה טיפסה למקום השלישי עם 16 נקודות במאזנה, שתי נקודות מהמוליכה הכוכב האדום.

אורוש ניקוליץ' שחקן מכבי תל אביב
קאמבק מופלא מבחינתו. אורוש ניקוליץ' | אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

"ניקוליץ' נזקק לפחות משלוש דקות כדי להבקיע אחרי פציעה ארוכה, הוא הראה שהוא יהיה שחקן משמעותי בקבוצה", נכתב בסרביה, "הביצוע שלו היה נפלא".

גם מאמנו, מילאן רסטאבץ, שיבח: "היכולת שלו מעולם לא הייתה שנויה במחלוקת, הוא שחקן מוכח שסבל מבעיות בריאותיות. לכן גם עשינו איתו הסכם שיעזור לו, וגם יעזור לנו ברגע שהוא יהיה כשיר. כעת יכולנו לסמוך עליו בפעם הראשונה והוא מיד הבקיע, שער שלדעתי הוא ראוי לו על כל המאמצים שהוא משקיע".

משחקים וזוכים בפרסים – הצטרפו לליגת החלומות הרשמית של ליגת וואן זירו בשיתוף וואלה! ספורט וספורט1